سرمربی صالحین حوزه مقاومت بسیج فاطمیه میلاجرد در گفتگو با بسیج:

مفاتیح الجنان یکی از بهترین کتاب ها برای تقویت قوای روحانی انسان

بیاتی گفت:کتاب پر محتوا مفاتیح الجنان برای کل روز و شب ما برنامه دارد این در حالی است که جامعه امروز از این امر مهم غافل شده و روز به روز در مادیات غرق شده است.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۴۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ زیبا بیاتی سرمربی صالحین حوزه مقاومت بسیج فاطمیه میلاجرد گفت:مفاتیح الجنان کتاب پرمحتوا برای ساختن بعد معنوی روح ماست.

وی با تاکید بر انس هرچه بیشتر بسیجیان، مربیان و سرگروه های صالحین با این کتاب معنوی ابرازکرد؛ در جامعه امروز روز به روز در ابعاد مادی تنوع طلب شده و در ابعاد معنوی افت کرده ایم، تنوع در نیاز های مادی ایجاد کرده ایم اما در نیازهای معنوی خیلی عقب مانده ایم .

وی ادامه داد: یکی از بهترین محتواها برای ساختن روحمان جدای از کتاب های تهذیب و تطهیر اخلاق و عرفانی، کتاب«مفاتیح الجنان» است ،به طوری که برای هر روز زیارت،دعای خاص و برای هر ماه اعمال خاصی دارد.برای هر لحظه و ساعاتی از شب و روز دعا های خاصی دارد انسان نمی تواند همه آن ها را انجام دهد اما می تواند انتخاب کند و در هر لحظه و ساعاتی که خواست، با پروردگار خود حرف بزند و با خداوند انس بگیرد.

بیاتی تصریح کرد؛ مفاتیح الجنان سرشار از دعاهایی است که می تواند روح را سیر و پاک گرداند. از این روی ما از این امر مهم غافل شده و فقط به فکر پروار کردن جسم خودمان به جای پرواز دادن روحمان هستیم و ودچار روزمرگی و غرق در مادیات شده ایم.

در پایان خاطر نشان کرد؛انسان ذاکر و دلتنگ یاد خدا با مفاتیح الجنان انس می گیرد و به تعالی روح خود کمک می کند و در نهایت به آرامش و آسودگی همراه با ذکر و یاد خداوند می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار