خبرهای داغ:
امروز مردم شهید پرور بیرجند با آرمان های شهدا تجدید پیمان می کنند و بار دیگر فرزند جوان برومند خود را ساعت ۱۲:۳۰ از مصلی هیأت ابوالفضلی(ع) بیرجند بر دستان خود تشییع خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۵۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز یکشنبه 24آذرماه در هوای پاییزی شهرمان بیرجند دوباره عطر و بوی شهادت پیچیده و جانهای تشنه در دل کویر را با اشک دیدگان تَر می کند.

چند روزی است خبر شهادت رسیده و داغ دل خانواده های شهیدان این مرز و بوم را تازه کرده است. از فرزندانی که با جای خالی پدر، بزرگ می شوند و مادر و پدرانی که تمام عشق و امید زندگی خود را در راه اسلام و میهن فدا می کنند.

اما سخن از شهید است ... شهیدان در بالاترین جایگاه نزد خداوند زنده هستند و روزی می خورند ... همانا وعده الهی حق است...

 سیدعلی رضوی از بسیجیان عضو گردان‌های امام حسین(ع) خراسان جنوبی حین تمرین‌های نظامی به شهادت رسید.

شاید این شکل شهادت با جنگ رو در رو با دشمن تفاوت داشته باشد اما بسیار دلهایی را که در غفلت روزگار از نعمت امنیت بهره مند هستند را بیدار می کند.

امروز مردم شهید پرور بیرجند با آرمان های شهدا  تجدید پیمان می کنند و بار دیگر فرزند جوان برومند خود را ساعت ۱۲:۳۰ از مصلی هیأت ابوالفضلی(ع) بیرجند بر دستان خود تشییع خواهند کرد.

امروز، تجدید میثاق مردم بیرجند با آرمانهای شهدا/ تشییع شهید بسیجی بر دوش مردم شهید پرور

سردار تناکی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (علیه السلام) استان گفت: در راستای برنامه هایی که سالانه نیروهای مسلح برای ارتقای  آمادگی نیروهای خودشان انجام می دهند به دلیل اینکه این گردانها  آمادگی کاملی برای انجام ماموریت های دفاعی منطقه داشته باشند این نیروها به طور دائم یک سری تمرینات و آموزش هایی اجرا می کنند.

وی افزود: پنج شنبه هفته گذشته در حین اجرای یکی از آموزش ها بسیجی انقلابی سید علی رضوی از بسیجیان مخلص گردان فاتحین بیرجند در حین آموزش از ناحیه ران پای راست دچار آسیب شدید می شود که پس از انتقال به بیمارستانه به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

این شهید والامقام بعد از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهشان روستای سیدان منتقل می شود.

روحش شاد و راهش پر رهرو ...

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها