فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو مشارکت بالایی داشته باشند و دقت کنند تا نمایندگان خود را به درستی انتخاب کنند زیرا انتخاب نادرست کشور را به چالش می‌کشاند.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۸۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در جلسه مجمع هم‌اندیشی اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری مظهر ولایتمداری است اظهار داشت: دشمنان خودشان اعتقاد دارند که کوچکترین تحرک نظامی شان تاوان بدی برایشان دارد.

 

وی با اشاره به اینکه همه می دانند که دشمن جرات اقدامات نظامی علیه جمهوری اسلامی را ندارد بیان کرد: دشمن فقط سایه جنگ را دارد و در تلاش است تا با فشار اقتصادی و جنگ روانی انقلاب را از درون دچار مشکل کنند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمن با برنامه‌ریزی درصدد اخلال در وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران است.

 

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مردم به خوبی حیله و مکر دشمنان را شناختند تصریح کرد: مردم با بصیرت ما در فتنه اخیر خیلی زود صف شان را از اغتشاشگران جدا کردند.

 

عبدالله پور با اشاره به اینکه تراز ایمان بسیج و سپاه محصول نیروهای عقیدتی و سیاسی است بیان کرد: ایمان بچه های سپاه و بسیج در سطح تراز دفع فتنه است زیرا فتنه باید با قدرت و قاطعیت خاموش شود و اگر طول بکشد نظام را از بین می برد.

 

وی بیان اینکه سپاه باید با توانایی، تمام اجزای نظام این انقلاب را حفظ کند گفت: سپاه تمام اقدامات خود را برای اصل نظام انجام می دهد و برای این دولت و آن دولت نیست. 

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در انتخابات مردم باید مشارکت بالا و انتخاب درست داشته باشند تصریح کرد: انتخاب نادرست در انتخابات، کشور را دچار مشکل و چالش می کند و مردم در انتخاب نمایندگان خود دقت بالایی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات