نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهارداشت: آگاه سازی عموم جامعه، فساد ستیزی و مطالبه عدالت از ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب است که باید در جنبش نرم افزاری میدان داری کند.
کد خبر: ۹۲۰۰۵۶۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از اعضای انجمن شهید باکری دانشگاه امام صادق با وی گفت: انجمن ها و محافل دانشجویی باید به دور از سیاسی بازی ها و افتادن در دام احزاب، انقلابی گری را به گفتمانی فراگیر تبدیل کنند و با ایستادگی بر آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی از سطحی نگری و سطحی اندیشی بپرهیزند.
وی افزود: دانشجویان ایران اسلامی باید پشتیبان دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و باید با روحیه عدالتخواهانه در راه گسترش ارزش های اسلامی و اعتلای انقلاب اسلامی قدم بردارند.
حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: آگاه سازی عموم جامعه، فساد ستیزی و مطالبه عدالت از ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب است که باید در جنبش نرم افزاری میدان داری کند.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: جمع های دانشجویی می توانند در زمینه سازی برای برپایی تمدن نوین اسلامی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز نقش آفرینی کرده و موثر باشند.
حجت الاسلام آل هاشم بی تفاوتی دانشجو نسبت به وضعیت کشور را مصیبت عنوان و تاکید کرد: شما باید بعنوان نخبگان فکری با اقشار مختلف ارتباط تنگاتنگ داشته باشید و تحقیقات و پژوهش های خود را بسمت حل مشکلات جامعه سوق دهید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یاآور شد: امید و خودباوری باید در دل دانشجویان زنده باشد چرا که پیشرفت کشور و جوانان در گرو حفظ باورها و امیدهاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها