مسئول نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج:

تمام دستاوردها و توفیقات کشور مرهون خون شهداست

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج گفت: هرچه داریم از شهدا داریم و تمام دستاوردها و توفیقات کشور مرهون خون شهداست.
کد خبر: ۹۲۰۱۰۲۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش بسیج، حجت‌الاسلام شاهانی در حاشیه دیدار مدیران بسیج رسانه با خانواده شهدیان کاشفی اظهار کرد: این منزل یک منزل نورانی است و همانطوری که شهید به وجه الله نظر می‌کنده به این منزل نورانی نیز نظر خواهد کرد، هرچه داریم از شهدا داریم و تمام دستاوردها و توفیقات کشور مرهون خون شهداست.

 تمام دستاوردها و توفیقات کشور مرهون خون شهداست

وی بیان کرد: شهدا مشعل‌داران هدایت انقلاب هستند و جدایی از آنها موجب ضلالت و گمراهی می‌شود، شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و مردم نیز با وجود تمام مضیقه‌ها نسبت به شهدا همیشه پایبند بودند و شهدا مورد احترام قاطبه ملت هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی علی رغم داشتن سلایق مختلف به شهدا علاقه مند هستند و کتب شهدا را می‌خوانند و این علاقه بیشتر هم شده است.

تمام دستاوردها و توفیقات کشور مرهون خون شهداست

وی تصریح کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و نقش سیادت برای مردم را ایفا می‌کنند.

پدر شهیدان کاشفی نیز  در این جلسه بیان کرد: بسیاری از شهدا در سنین جوان به توفیق شهدات نائل آمدند و توانستند به بهترین شکل ممکن از عمر خود بهره ببرند.

 وی تصریح کرد: شهیدان مصطفی و مجتبی کاشفی قاری و حافظ قرآن بودند و قرآن نیز در زندگی آنها جاری و ساری بود، آنها نیز در اوقات فراغت خود به دیرگان آموزش قرآن می‌دادند و اینگونه بخشی از دین خود به اسلام را ادا کنند.

پدر شهیدان کاشفی ادامه داد: این دو شهید در دروان دفاع مقدس جراحات زیادی برداشتند اما هیچگاه از هدف خود غافل نشدند و در نهایت به آروزیشان که شهدات بود نائل آمدند.

ارسال نظرات