خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌های بسیاری از سوی فریب خوردگان داخلی با هدایت استکبار جهانی در کشور روی داد که در همگی این فتنه‌ها مردم ولایتمدار ایران اسلامی سربلند بیرون آمدند.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۳۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

مردم ولایتمدار ایران اسلامی از فتنه‌ها سربلند بیرون آمدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در تویسرکان با گرامیداشت هفته بصیرت و حماسه عظیم ۹ دی سال ۸۸، اظهار داشت: از فتنه به نام امتحان یاد می‌کنند، چه بسا بزرگانی بودند که در طول تاریخ از فتنه‌ها و امتحان سربلند بیرون نیامدند.

وی بیان کرد: در طول این ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز فتنه‌های بسیاری از سوی فریب خوردگان داخلی با هدایت استکبار جهانی در کشور روی داد که در همگی این فتنه‌ها مردم ولایتمدار ایران اسلامی سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات هشت ماه کشور درگیر شد و همگان متوجه شدند که مدیریت بحران در این گونه فتنه‌ها سخت‌تر از مدیریت جنگ سخت است و چه خسارات بسیاری که آن روزها بر کشور وارد شد.

وی با بیان اینکه در آن فتنه ۱۳ نفر از سفارت‌های کشورهای دیگر دستگیر شدند، عنوان کرد: امروز همچنان سران فتنه بعد از چندین سال هنوز از فتنه به پا شده ۸۸ ابراز پشیمانی نکردند و از ملت شریف ایران اسلامی معذرت نخواستند.

سیاهوشی ادامه داد: از دیگر فتنه‌های دشمنان سوریه‌سازی ایران بود که به نتیجه نرسیدند.

وی همچنین به فتنه آبان سال جاری به بهانه گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواست که نوع جنگ داخلی از عراق و  سوریه به ایران کشانده شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: مردم گلایه‌مند هستند اما آنان از صف آشوب‌گران جدا هستند و کشته‌سازی کار این مردم نیست چراکه ملت هیچ گاه نابودی هم وزن و اموال عمومی را نمی‌خواهد.

وی ادامه داد: در ایجاد تمامی این فتنه‌ها فرماندهی بر عهده دشمنان خارجی بود اما نباید از نقش خواص بی‌بصیرت داخلی و همراهی اوباش در برپایی آشوب‌ها غافل شد.

سیاهوشی عنوان کرد: خوشبختانه آنچه که چشم فتنه‌ها و دشمنان را کور کرده پیروی بی‌چون و چرای ملت از ولایت و حضور همیشگی آنان در صحنه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات