حجت الاسلام علی مدد مالکی ؛

رسالت مهم حضور با بصیرت در انتخابات

امام جمعه ی فرادنبه خطاب به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که برای تصویب fatf به مقام معظم رهبری نامه نوشتند گفت :این نمایندگان به دنبال برجام های دیگری که بسیار خطرناک تر از برجام هسته ای هست می باشند.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۴۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی مدد مالکی در خطبه های  نماز عبادی سیاسی جمعه فرادنبه گفت:باتوجه به نزدیک شدن فضای انتخاباتی گفت: از رسالت های مهم آحاد مردم حضور پرشور ، حداکثری وبا بصیرت در انتخابات است.

امام جمعه فرادنبه ادامه داد: بعضی به دنبال دوقطبی سازی کشور هستند تاافکار،باورها و انگیزه های مردم را تحت تاثیر قرار گرفته و از درک صحیح حوادث باز بمانند.

وی افزود:این گروه به دنبال این هستند که به مردم القاء کنندکه اگر رفاه و معیشت آسان می خواهید باید تن به مذاکره دهید که هدف آنها از مذاکره همان سازش است بر این اساس از یک طرف به نهادهایی که مدافع امنیت هستند حمله می کنند و از طرف دیگر مشکلاتی که با سوء تدبیر خودشان بر این ملت تحمیل کردند پر رنگ جلوه می دهند تا نظام وادار به مذاکره و سازش کنند اما حنای آنها دیگر برای نظام و مردم رنگی ندارد و تجربه برجام برای ما کافی است.

حجت الاسلام مالکی در بخش دیگری از خطبه ها  گفت : از اینکه بعضی نمایندگان مجلس برای تصویب fatf  نامه به مقام معظم رهبری نوشتند انتقاد کردند ظاهرا این نمایندگان هنوز از برجام درس نگرفتند و به دنبال برجام های دیگری که بسیار خطرناک تر از برجام هسته ای هست می باشند.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله 50 کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

ارسال نظرات