همزمان با هفته بصیرت در شهرستان بروجن برگزار می شود؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در این شهرستان به مناسبت هفته بصیرت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۲۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن در گفتگو با خبرنگار بسیج، به هفته بصیرت و تجدید بیعت با ولایت اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی آن شروع به توطئه و فتنه و آشوب در کشور نمودند و این فتنه ها تاکنون ادامه داشته است.

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل عظیمی با بیان اینکه این فتنه ها با نقش آفرینی عوامل نفوذی در داخل محقق می شود افزود: یکی از عوامل ایجاد فتنه ۸۸ عدم التزام عملی برخی خواص به ولایت فقیه بود، چرا که رمز عبور از این گردنه های دشوار، اتحاد امت با ولایت فقیه می باشد. و بصیرت و تبعیت از ولایت سد محکمی است در برابر توطئه های دشمنان.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در تاریخ می‌بینیم که اصحاب فتنه روی عدم آگاهی مردم سرمایه‌گذاری می‌کنند به همین دلیل بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه اولویت اول اهداف ما است. چراکه با وجود فضای مجازی و ابعاد وسیع جنگ نرم دشمنان، موضوع بصیرت افزایی بسیار مهم است و باید در جامعه ترویج و نهادینه شود.

سرهنگ عظیمی در ادامه به تعدادی از برنامه های هفته بصیرت در ناحیه مقاومت بسیج بروجن اشاره کرد و گفت: به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان بیش از 40 عنوان برنامه از جمله: نشستهای بصیرتی و روشنگری، حضور بسیحیان و سایر اقشار مردم در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه و سرکشی از خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: ما در چهل ساله دوم انقلاب امیدوارتر هستیم و به یاری خداوند از مشکلات عبور می‌کنیم تا جامعه‌ای قدرتمند و پویا داشته باشیم و قدرت پوشالی آمریکا را از بین خواهیم برد.

ارسال نظرات