خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان:
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با تأکید بر مطالعه وصیت‌نامه‌های شهدا گفت: شهدا از زمان خود پیش‌تر بودند و تدابیر و نگرش شهدا، افق بلند‌تر از زمان خودشان را می‌دید.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۲۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

شهدا از زمان خود پیش‌تر بودندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد باب‌الحوائجی در یادواره شهید «امیر طلایی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ادای احترام به ایشان یک رسالت و وظیفه و سرمنشاء خیر و برکت برای ما است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا علاوه بر اینکه به ما انگیزه می‌دهد، رسالت و تکلیف ما را دوچندان می‌کند که در برابر سختی‌ها و شداید کوتاه نیاییم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با اشاره به شخصیت شهید «طلایی» گفت: این شهید والامقام علاقه  بسیاری به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشت و از دوران کودکی به فکر راه‌اندازی هیئت در محرم و صفر بود.

وی ادامه داد: تربیت صحیح مادران در رفتار فرزندان تاثیر به سزایی دارد و از دامن چنین مادران بزرگی است که چنین شهدای بزرگی به منصه ظهور می‌رسند.

باب‌الحوائجی با تأکید بر مطالعه وصیت‌نامه‌های شهدا گفت: شهدا از زمان خود پیش‌تر بودند و تدابیر و نگرش شهدا، افق بلند‌تر از زمان خودشان را می‌دید.

وی با اشاره به سخن شهید «هاشمی» مبنی بر اینکه «ابرقدرت خداست»، افزود: نگاه این شهدا، نگاه متعالی است و در برابر استکبار غرور عظیم و رشادت دارد و هدف از جبهه رفتن را رضای خدا بیان می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، ادامه داد: شما دانش‌آموزان حرکت بزرگی را انجام داده‌اید.

وی با اشاره به سفارش این شهید بزرگوار بر حفظ حجاب گفت: وجود شما دختران در عرصه  اجتماع گوهری است که باید برای خود ارزش قائل شوید.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های شهید «طلایی»  رسیدگی به حال محرومین بود، گفت: شما دانش‌آموزان در جشن‌های نیکوکاری فرهنگ نیکوکاری را پاس می‌دارید.

وی با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز بسیجی بدون تعلقات به سیستم خاصی در آن زمان به اذن امام خمینی(ره) با دیو استبداد و ظلم مبارزه کردن، ابراز داشت: رسالت شما امروز این است که باید در مقابل دیو جهل و نادانی قیام کنید و درس بخوانید و با درس خواندن و با جدیت و تلاش می‌توانید از خون شهدا پاسداری کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات