مسئول بسیج مداحان سپاه استان مرکزی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد؛

سازمان بسیج مداحان استان مرکزی به دنبال عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری است

مسئول بسیج مداحان سپاه روح الله گفت: رهبری در خصوص مداحان فرمایشات بسیاری دارند، اگر بتوانیم منویات ایشان را در این حوزه عملیاتی کنیم، می‌توانیم به راحتی مقابل انحرافات بایستیم.
کد خبر: ۹۲۰۲۵۱۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

 به‌گزارش سرویس بسیج مداحان خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ ابوالفظل ربیعی مسئول بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد سازمان بسیج مداحان استان مرکزی گفت: علیرغم اینکه سازمان بسیج مداحان مجموعه‌ای تازه تأسیس است و از آغاز فعالیتش تنها چندسال می‌گذرد، اما بسیار موفق عمل کرده است

وی افزود: خوشبختانه نظم در برنامه‌ها و وحدت بی سابقه میان جامعه مداحان استان و البته تقدس اهداف این مجموعه را از دلایل اصلی این موفقیت است.

 مسئول بسیج مداحان سپاه روح الله با اشاره به اینکه جامعه مداحان استان برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری تلاش می کند،گفت: اساسنامه سازمان بسیج مداحان بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب تنظیم شده و در همین جهت نیز حرکت می‌کند.

وی ایجاد وحدت میان کلیه کانون ها و تشکل های در راستای جامعه مداحان را یک ضرورت خواند و افزود: تشکلاتی موازی با این سازمان در حال فعالیت هستند، این مجموعه‌ها باید به یک وحدت عمل برسند.

ربیعی با تاکید بر اینکه جامعه مداحان باید هدفی مشترک دنبال کند،گفت: در اینصورت نتیجه‌ای که از کار می‌گیریم بسیار بهتر و مطلوب‌تر است.

وی با بیان اینکه جوانگرایی در دستور کار سازمان بسیج مداحان قرار گرفته گفت: جوانان بسیاری از مداحان و محافل مذهبی استقبال می‌کنند که برنامه های متنوعی هم در این راستا پیش بینی شده است.

 مسئول بسیج مداحان سپاه روح الله با اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ ستایش گری بیان داشت: طبیعتا دشمن هم در کمین فعالان عرصه ستایشگری است و به دنبال فرصت هستند تا ضربه‌ای به دستگاه اباعبدالله علیه السلام و بدنه انقلاب بزنند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب تأکید بسیاری بر مراقبت از ورود آسیب به قشر مداح داشته اند، افزود: رهبری در خصوص مداحان فرمایشات بسیاری دارند، اگر بتوانیم منویات ایشان را در این حوزه عملیاتی کنیم، می‌توانیم به راحتی مقابل انحرافات بایستیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار