خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

9 دی روز ایستادگی ملت مومن در مقابل یزیدیان زمان است

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه 9 دی روز ایستادگی ملت مومن در مقابل یزیدیان زمان است، گفت: این روز همیشه باید زنده بماند تا تابلویی شود در مقابل منافقین و عناصر خود فروخته داخلی تا بدانند در صورتی که بخواهند به این نظام تعرضی صورت دهند با مشت محکم ملت مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۵۹۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

9 دی روز ایستادگی ملت مومن در مقابل یزیدیان زمان استسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت ایام الله 9 دی اظهار داشت: 9 دی ماه روز تجدید پیمان مردم ولایتمدار ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و روز ایستادگی ملت مومن در مقابل یزیدیان زمان است و این روز همیشه باید زنده بماند تا تابلویی شود در مقابل منافقین و عناصر خود فروخته داخلی تا بدانند در صورتی که بخواهند به این نظام تعرضی صورت دهند با مشت محکم ملت مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد فتنه 88 براندازی نظام انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: فتنه‌گران قصد داشتند تا در مقابل اسلام و ولایت فقیه بایستند غافل از اینکه مردم از هر چه که کوتاه بیایند هرگز از آرمان‌های اسلامی و الهی خود که از جمله آن ولایت فقیه است کوتاه نخواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: متاسفانه عناصر نفوذی در دستگاه‌های مختلف تصمیم‌سازی و اجرایی کشور حضور دارند و توانسته‌اند در برخی مدیریت‌های کشور تا حدودی رخنه کنند اما این مسئله با وجود خسارت‌های بزرگی که داشته موجب ایجاد بصیرت در مردم شده است و مردم نفوذی‌ها را خوب شناخته‌اند.

وی با اشاره به اینکهه فتنه 88 هشت ماه به طول انجامید، گفت: برای این موضوع دلایل مختلفی می‌توان برشمرد از جمله اینکه ملت ایران تا زمانی که فتنه‌گران به سوزاندن پرچم عزای امام حسین(ع) نپرداختند به ماهیت واقعی آنها پی نبرده بودند و این مسئله زمان‌بر بود، همچنین عامل دیگر آن مماشات نظام اسلامی با فتنه‌گرها و سران فتنه بود تا شاید از فتنه‌گری دست بردارند.

بقایی با بیان اینکه نقش مردم در خلق حماسه 9 دی، نقشی محوری و اصلی بود، افزود: این ملت بود که با بصیرت خود دشمنان را ناامید و دوستان را سربلند کرد.

وی با تأکید بر افزایش آگاهی و بصیرت مردم گفت: مردم باید در جریان همه مسائل جاری کشور قرار بگیرند و بدانند که کدام مسئول آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و مواضع و خواسته‌های دشمنان ما از زبان چه کسانی بیان می‌شود و این باعث شناخت نفوذی‌ها می‌شود و این عامل جلوگیری از فتنه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نقش بسیج را در مهار فتنه 88 تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌های کشور جلودار بوده و هست و هم در همه عرصه‌های بحرانی کشور اعم از فتنه‌ها، حوادث طبیعی از قبیل سیل، زلزله و... این بسیح است که طلایه‌دار و نگه‌دار کشور و ملت و انقلاب است.

وی ادامه داد: متاسفانه ضربه‌ای که فتنه‌گران در سال 88 به کشور وارد کردند ضربه‌ای جبران‌ناپذیر بود و آن ضربه امیدوار کردن دشمنان به ایجاد فتنه‌های مختلف و ایجاد فشارهای گوناگون در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و... برای به خیابان کشاندن مردم بود اما حضور مردم در محکومیت فتنه‌گران و خلق حماسه 9 دی تا مقدار زیادی از اثرات این خیانت بزرگ فتنه‌گران کاهید.

بقایی خاطرنشان کرد:  پیام این روز بزرگ برای دشمنان این است که ملت بزرگ ایران هرگز از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد و تا پای جان در راه انقلاب و اسلام خواهند ماند و بدانند اگر بخواهند فتنه‌گری کنند با سیلی ملت ایران مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات