فرمانده قرارگاه عمار تاکید کرد :

دشمن هیچ راهی برای شکست ما در روی زمین ندارد

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی طائب گفت : خدای متعال ما را در اوج قدرت قرار داده و دشمن هیچ راهی برای شکست ما در روی زمین ندارد، ولی تنها راه آن این است که همچون جنگ صفین در دوران امیرالمومنین (ع) ما به خودمان ببازیم.
کد خبر: ۹۲۰۲۷۴۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه، به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نشست روشنگری و بصیرتی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی با سخنرانی استاد حوز ودانشگاه و رئیس قرارگاه عمار حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی طائب در مسجد علی ابن ابی طالب شهر مامونیه برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی طائب با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید دو عامل سختی کار و به نتیجه نرسیدن یا دیر به نتیجه رسیدن را باعث سستی و رهایی مبارزه دانست و اظهار داشت: امروز ۴۰ سال است که انقلاب ما پیروز شده و طی این دوران دشمن یک روز هم ما را رها نکرده و تا آنجا که توانسته توطئه کرده تا این انقلاب را به چالش بکشاند، ولی خداوند می‌فرماید که از این حرکات نهراسید که ما با امداد‌های غیبی به کمک مومنان می‌آییم و مردم ما هم در این راه با استقامت و مقاومت خود جهان را به حیرت آورده اند.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به آیات قران تصریح کرد: خداوند عالِم به این مطلب است که ما در حال رنج کشیدن در طول این انقلاب هستیم و این توصیه را به ما می‌کند که در این مبارزه سست نشوید که پیروزی نهایی با کسانی است که خدا را پروردگار خود می‌دانند و در راه او مقاومت می‌کنند.
حجت الاسلام مهدی طائب با تبیین و آیات قران توجه حضار را به دو مطلب مهم جلب کردو افزود: اگر سختی می‌کشید به دو مطلب توجه کنید که این باعث می‌شود تحمل شما بالا می‌رود یکی اینکه آن‌هایی که به شما فشار می‌آورند مانند خود شما در حال سختی و فشار هستند و متاسفانه کسانی که می‌خواستند حل مشکلات اقتصادی کشور را با مراجعه به کدخدا حل کنند توجهی به این آیه از قران نداشتند که طبق آیات قران خود کدخدا هم دچار مشکلات اقتصادی هست؛ و دومین نکته امید نسبت به خداست هرچند که سختی هست، ولی پیروزی با ماست.
مهدی طائب با تاکید بر آیه آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: به اندازه‌ای که می‌توانید و به اندازه بضاعت و استطاعت، خود را قوی کنید چرا که دشمن با دیدن قدرت نظامی طرف مقابل ترسیده و دیگر به شما تعدی نخواهد کرد. وی بااشاره به مانور نظامی ایران به همراه روسیه و چین به عنوان دو قدرت جهانی افزود: این مانور نشان از اقتدار نظامی ایران دارد.
وی در ادامه گفت: خداوند می‌فرماید اگر شما به اندازه استطاعت خود را بیاورید دشمن خدا و دشمن خود را شکست خواهید داد بطوریکه امام هم در پیروزی خرمشهر فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این نشانه بینش والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سختی‌هایی که نظام اسلامی و ملت ایران از ابتدای انقلاب کشیده اند یادآور شد: پخش شدن اعضای ساواک در کشور، وجود جبهه منافقین خلق، شهادت رساندن نخبگان و مغز‌های کشور، چون شهید بهشتی و مفتح، تحمیل جنگ ۸ ساله، فتنه ۸۸ و... را ازجمله توطئه‌های دشمنان در طول این ۴۰ سال خواند و افزود: امروز پس از ۴۰ سال با اقتدار کامل در گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی طائب در انتها با اشاره به اتفاقات اخیر که پس از گرانی بنزین صورت گرفت گفت: دشمن تمام نقشه‌ها و تلاش خود را برای از بین بردن دولت‌های کشور‌های ایران، عراق و لبنان به صورت کاملا حساب شده، طراحی کرده بود، اما همراهی مردم با نظام اسلامی نسبت به این فتنه عظیم موجبات شکست نقشه‌های شوم دشمن را فراهم کرد بطوریکه مقام معظم رهبری در این فتنه، بزرگترین تشکر را از مردم داشتند. وی افزود: خدای متعال ما را در اوج قدرت قرار داده و دشمن هیچ راهی برای شکست ما در روی زمین ندارد، ولی تنها راه آن این است که همچون جنگ صفین در دوران امیرالمومنین (ع) ما به خودمان ببازیم.

ارسال نظرات