خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت 9 دی ماه

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی ماه از مردم انقلابی شهرستان نهاوند برای حضور در تجمع مردمی 9 دی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۲۰۲۸۷۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

پیام فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت 9 دی ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی ماه از مردم انقلابی شهرستان نهاوند برای حضور در تجمع مردمی 9 دی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

حماسه، واقعه‌ای است که در برهه‌ای از زمان نقش اساسی‌ای در سرنوشت یک یا چندین ملت ایفا می‌کند. حماسه یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت واقعه‌ای فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است .

9 دی روز خروش ملت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود که اثبات کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها است.

9 دی ماه پاسداشت وفاداری مردم ولایت‌مدار و عزیز همیشه در صحنه در دفاع از نظام و عبور عزتمندانه از فتنه‌ها و توطئه‌ها با تبعیت از هدایت‌های شجاعانه، مدبرانه و حکیمانه مقتدای عظیم الشان امت اسلام و قافله سالار صبر و بصیرت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است .

ملت ایران اسلامی در طول تاریخ همواره نشان داده‌اند که دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و ثابت کرده‌اند که  هرگز فریب آنان را نخواهند خورد و دشمنان را زیر پا خواهند گذاشت.

امت حزب الله ایران با وجود تجربه سال‌های 78، 88  و 96  یک بار دیگر در پی حوادث اخیر آبان ماه  نشان دادند که نه تنها از آرمان‌های خود در قبال حفظ و حراست از انقلاب اسلامی کوتاه نیامده بلکه با حضور  در خیابان‌ها واعلام انزجار از هنجارشکنان  مصمم‌تر از پیش اجازه دخالت دشمنان و مزدوران را در رقم زدن سرنوشت این کشور ندادند.

اکنون نیز که در آستانه رقم زدن یک اتفاق سرنوشت‌ساز دیگر در دفتر انقلاب به نام انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم پیکان دشمن به سمت حضور کمرنگ مردم در انتخابات و مأیوس ساختن آنها از انقلاب و آینده کشور هدف گرفته شده است .

از این رو می‌طلبد که مردم  باری دیگر مانند همیشه با حضور خود در انتخابات و انتخاب نمایندگانی در طراز انقلاب اسلامی جواب دندان شکنی در برابر یاوه گویی‌ها و تلاش‌های بی نتیجه دشمنان این انقلاب بدهند .

لاز آنجایی که روز 9  دی حاصل خون شهداست، بر همین اساس باید هر ساله این روز بزرگ را گرامی بداریم و در صحنه حضور داشته باشیم  تا تجمع این روز هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وعده ما:

 تجمع بزرگ امت انقلابی شهرستان نهاوند - روز 9 دی ماه سالن اجتماعات مصلی نماز جمعه ساعت  ۹ صبح

سرهنگ پاسدار علی مختاری

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

۸ دیماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/

ارسال نظرات