خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس:

شهدا در عملیات کربلای ۴ با خون خود پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدند

یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات بزرگ کربلای ۴ خداوند حماسه دیگری را آفرید که مانند عاشورا عزیزان ما با خون خود پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدند.
کد خبر: ۹۲۰۲۹۲۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

شهدا در عملیات کربلای ۴ با خون خود پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کریم مطهری در یادواره شهدای غواص  که در حسینیه امام(ره) با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولین و مردم شهیدپرور همدان، برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایتمدار در حماسه ۹ دی برای پشتیبانی و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمدند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخل و خارج زدند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود توانستند راه شهدا را ادامه دهند، افزود: ۴ دی سالروز عملیات برزگ غواصان در آب‌های گلگون و خروشان الوند بود، ۴ دی یادآور غواصان دلیری است که شجاعانه، مظلومانه، غیورانه و با نثار خون خود توانستند حماسه بیافرینند و برگ زرینی بر هشت سال دفاع مقدس بیفزایند، شهدای مظلومی که در هوای سرد در ماه‌های آذر و دی دل به دریا و آب‌های سرد و خروشان زدند تا آماده عملیات شوند.

این یادگار دوران دفاع مقدس ابراز داشت: در عملیات بزرگ کربلای ۴ می‌توانستیم عقبه دشمن را در شهر فاو و بصره ببندیم اما در آن شب سرد، بهترین جوان‌های این مرز و بوم که آمده بودند، برای جانفشانی جلو رفتند و با دشمن درگیر شدند، دشمنی که تا دندان مسلح بود و پشت سنگرهای بتونی نشسته بودند و آنجا بچه‌هایی که در آب بودند مبارزه می‌کردند آنجا بود که خداوند حماسه دیگری را آفرید که مانند عاشورا عزیزان ما با خون خود پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدند.

وی یادآور شد: بعد از عاشورا حضور زینب کبری(س) باعث پیروزی خون بر شمشیر شد، خون این شهدا هم به فاصله ۱۵ روز در شلمچه به عنوان کربلای ۵ عملیات انجام دادیم و این عملیات خط بطلانی بود بر عراق که توانستیم منطقه شلمچه را آزاد کنیم.

مطهری با اشاره به اینکه، شما همگی مهمان شهدا هستید، خاطرنشان کرد: شهدا شما را دعوت کردند و شما در مجلس شهدا آمدید چراکه آنها میزبان شما هستند تا به همه شما خیر دنیا و آخرت عطا کنند.

در ادامه دکتر سعید نظری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به خاطره‌گویی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات