خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:

حضور حماسی مردم در 9 دی 88 نشان دهنده قدرت درک و تحلیل بالای سیاسی آنان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: ملت ما آن در فتنه 88 با بصیرت تمام دست دشمنان را رو کردند و آن حضور حماسی در نهم دی ماه نشان دهنده قدرت درک و تحلیل بالای سیاسی مردم برای حمایت از نظام بود.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۵۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

حضور حماسی مردم در 9 دی 88 نشان دهنده قدرت درک و تحلیل بالای سیاسی آنان بودحجت الاسلام حسن یار عبادی امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت، اظهار داشت: نهم دی ماه به یقین یکی از ایام الله است که به دلیل اهمیت ولایتمداری و دشمن‌شناسی مردم در این روز باید هر ساله قدر آن را بیشتر دانست.

وی اظهار کرد: به منظور قدر دانستن چنین روز مهمی، باید تا در ابتدا فتنه 88 کالبد شکافی شده و عمق دسیسه شوم دشمنان که برای پیاده‌سازی آن 10 تا 15 سال برنامه‌ریزی کرده بودند به مردم گفته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: ملت ما آن روزها با بصیرت تمام دست دشمنان را رو کردند و آن حضور حماسی در نهم دی ماه نشان دهنده قدرت درک و تحلیل بالای سیاسی مردم برای حمایت از نظام بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران فریب خوردگان استکبارجهانی بودند که تغییر نظام و مبارزه با ولایت فقیه را در دستور کار خود داشتند، تصریح کرد: دشمنان هیچ گاه از دشمنی خود دست نمی کشند و نقشه‌ها و برنامه‌های شوم خود را هر روز با رنگ و لعاب جدیدی عملیاتی می‌کنند.

عبادی امجد عنوان کرد: در چنین فضای غبارآلودی همچون فتنه 88 که برخی نخبگان و خواص سکوت کردند و امر بر آنها متشبه شده بود، بصیرت بخشی و روشنگری با تبیین مناسب دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی نقشه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: آن روز دشمنان به یقین رسیدند که ایران اسلامی و ملت ما با تمام کشورها و ملت‌های دنیا فرقی اساسی دارد و استکبار هیچ گاه نمی‌تواند برای ملتی فهمیم تعیین تکلیف کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان تأکید کرد: در واقع پیام مهم آن حماسه غرورآفرین که تداعی بخش آرمان و شعار اصلی نهضت خمینی(ره) بود، این است که «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

انتهای پیام/

ارسال نظرات