خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان:

۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت باارزش‌های اسلامی و ولایت است

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: ۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت باارزش‌های اسلامی و ولایت است و این حاصل بصیرت و آگاهی مردم ما است که نشأت گرفته از فرهنگ ناب عاشوراست.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۶۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت باارزش‌های اسلامی و ولایت استسرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در طول چهار دهه از حیات پربرکت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مردم همواره روزهای تلخ و شیرینی را در کنار هم تجربه کردند به موازات هر دسیسه‌ای که دشمنان آشکار و پنهان این انقلاب برای مردم مؤمن و سلحشور ایران اسلامی طراحی کردند مردم بابصیرت و ولایی حضور داشتند و همه این توطئه‌ها را به فضل خداوند نقش برآب کردند.

وی افزود: آن چیزی که مغرض و مسلم است زعامت و بزرگی مقام معظم رهبری است که ذل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با تأسی به رهنمودهای داهیانه امام(ره) به فضل خداوند به عنوان محور و  رکن اصلی مقابله و مقاومت در مقابل ترفندها امروز به جهان اسلام معرفی شده و نقش بی نظیر این عاشورایی است که امروز ما این برکات را در جهان شاهد هستیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان تصریح کرد: نهم دی ماه سال ۸۸ هم ما به عنوان یک برگ زرینی در تاریخ حماسه کشور ایران پیام ولایتمداری را به حهانیان فریاد زدیم و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه آن روز عظیم که در تاریخ ثبت شد به جهان نشان داد که اگر هشت  ماه هم خائنین به این مملکت بخواهند مملکت را درگیر کنند باکی ندارند و در مقابل توطئه آنها می‌ایستند و توطئه آنها که برگرفته از نقشه‌های استکبار جهانی است نقش برآب خواهند کرد.

وی ابراز داشت: مردم توانستند با این حرکت و تجمع عزت آفرین خود ادامه راه شهدا و امام شهیدان و تجدید عهدی مضاعف را با امامین انقلاب و انقلاب داشته و  ظلمی را که برخی از داخلی‌ها با حمایت و پشتیبانی خارجی‌ها بر نظام تحمیل کردند، متوقف کنند.

فریادرس تصریح کرد: ۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت باارزش‌های اسلامی و ولایت است و این حاصل بصیرت و آگاهی مردم ما است که نشأت گرفته از فرهنگ ناب عاشوراست. 

وی ابراز داشت: مردم جهان را به تمکین به قدرت مقتدر خود وادار کردند و اراده سیاسی خود را به جهان مستکبر به فضل خداوند غالب کردند و این باعث خشم و عصبانیت دشمنان شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: وقتی عقب‌نشینی دشمنان را در برابر ملت می‌بینیم بیشتر باورمان می‌شود که انقلاب ما مسیر و جهت درستی را ادامه می‌دهد و جهت‌گیری مردم هم برای پشتیبانی از این انقلاب بسیار منظم و هدفمند و درست است.

وی یادآور شد: حماسه ۹ دی ماه در سی‌امین سال نظام انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد که تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه‌گران داخلی و توطئه‌چینان خارجی را مرعوب کرد و بین تکلیف‌گرایان حسینی انسجام ویژه‌ای را ایجاد کرد که به منحرفین فریب خورده و دنیاطلبان که با حمایت مستکبرین، اسلام‌ستیزی خود را در داخل کشور به اوج رساندند و با آتش کشیدن خیمه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خباثت خود را آشکار کردند، تو دهنی محکم بزنند.

امیری بیان کرد: ملت ما به فضل خدا در نهم دی حماسه آفرید، همان ملتی که بارها با مهارت برگرفته از بصیرت خود مشت‌های محکم بر یاوه‌گویان و جبهه منحط مستکبر غربی و مثلث عبری، وهابی و صهیونیستی توانستند آنها را همواره سرجایشان بنشانند و به آنها ثابت کنند که این مردم زیر خیمه اباعبدالله(ع) و با تأسی به فرمان مولای خود قدرت نهایی را به جهان معرفی می کنند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: مستکبرین همان گونه که نتوانستند از نهضت عاشورا پیروزی به دست بیاورند، اینجا نیز ما غلبه خون بر شمشیر را در نهضت عاشورا و تطبیق آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی را دیدیم و خون‌هایی که به ناحق بر زمین ریخته شد از آستین مردمی فهیم و بسیجی بیرون آمد و مشت محکمی شد بر سر کسانی که می‌خواستند نظام را به محاق ببرند و بغض‌های فرو خورده خود را در این همآورد نظام بازستانند.

وی ابراز داشت: این فتنه منحصر به حضور عده‌ای از افراد در خیابان‌ها نبود بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل رفع شدن نبود و نیاز به حضور عظیم مردمی داشت که در اول انقلاب حماسه آفریدند.

امیری خاطرنشان کرد: مردم در طول این چهل سال گذشته در زمان فتنه حضور داشتند در صحنه های انقلاب و در واقع یک خلق حماسه دیگری انجام دادند و باطل السحر رؤیاهای دشمن شدند.

وی با بیان اینکه روز یوم الله ۹ دی روز درخشش جوانان و نوجوانان بود، گفت: ما به یک شکل متمایز از گذشته حضور همه آحاد مردم را دیدیم و در بین آنها حضور جوانان و نوجوانان که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب را برعهده گرفتند، از نسل قبل هم به مراتب پیشی گرفتند و این پیشی گرفتن آنها برای دنیا پیام داشت که حرکت توفنده مردم ایران با این حماسه بی‌نظیر و با این ترکیب جمعیتی ماحصل یک نوع هم افزایی، وحدت رویه، فرمانبری از مقام معظم رهبری و ماحصل حضور یک رهبر مقتدر بصیر آگاه عاشورایی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان بیان کرد: این حماسه بزرگی که جوانان بیشتر در آن نقش داشتند جایگاه رهبری را هزاران پله ارتقاء داد و به دنیا نشان داد مکر جوامع غربی نمی‌تواند مردم به خصوص جوانان را از رهبری دور کند و این برای ما مهم بود.

وی ابراز داشت: مردم در ۹ دی ۸۸ در یک حضور به یادماندنی خواسته‌ها و اعتقادات خود را یک بار دیگر بیان کردند و معلوم شد در این سال‌هایی که از انقلاب گذشته نه تنها دشمن و مکر دشمن در اعتقادات دینی مردم رخنه‌ای ایجاد نکرده بلکه مردم بسیار پرشورتر از گذشته پای اعتقادات هستند و این یک نقطه عطف است.

امیری تصریح کرد: درک حوادث و اتفاقات و اینکه مردم حضور مداوم و بلاانقطاع داشتند برگرفته از یک چشمه جوشان معرفتی بود که این چشمه جوشان معرفتی، نجات‌بخش کشتی انقلاب شد و از این طوفان سهمگین عبورشان داد و آن را به فضل خداوند مجددا قدرتی قالب بخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار