بانوی ورزشکار در گفتگو با بسیج:

ورزش بانوان نیازمند توجه مسئولان است

بانوی قهرمان ورزشی در گفتگو با خبرنگار بسیج خواستار توجه بیشتر مسئولان به ورزش بانوان به منظور افتخار آفرینی برای کشور شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۸۷۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خانم مریم سلیمی فر،  مربی و داور فعال رشته او اسپرت در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون فعالیت های ورزشی خود گفت:  مربی و داور فعال رشته رزمی او اسپرت در شهر های شهرکرد، هفشجان و چالشتر هستم.

وی در پاسخ به سوال پیرامون نحوه موفقیت خود اظهار کرد: بنده با تلاش و پشتکار و رویارو شدن با چالش های مسیر و کم نیاوردن مقابل سختی ها، توانستم بر مشکلات پیروز شوم.

سلیمی فر، درباره افتخارات ورزشی خود، گفت:  توانسته ام با اخذ مدرک مربیگری و دان ۲ کاراته، مقام اول تا سوم کشوری و استانی کاراته ، مقام اول استانی کنگ فو ، مقام اول کشور او _ اسپرت انتخابی تیم ملی سال ۹۵و هم چنین مقام اول تا سوم کشوری و استانی، مدال های  کشوری و استانی را به ارمغان بیاورم.

وی پیرامون مشکلات ورزش قهرمانی بانوان، تصریح کرد: در این میان بانوان ورزشکار با مشکلات عدیده ای چون اهمیت ندادن به حضور بانوان در جامعه و مشکلات مالی جهت اعزام به مسابقات جهانی روبه رو هستند، که نیازمند حمایت چند جانبه مسئولین است تا بتوانند مایه فخر و عزت مردم استان و کشورمان باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار