معاون سیاسی نیروی قدس سپاه در زرندیه :

جنایات آمریکا واکنشی در برابر شکست هایش از جبهه مقاومت است/امروز در مقابله با استکبار در موقعیت برتر هستیم

دکتر احمد کریم خانی با اشاره به اینکه ما امروز در مقابله با استکبار در موقعیت برتر هستیم و آنچه آمریکا انجام می دهد واکنشی در برابر شکست های خود از ایران اسلامی است گفت: می خواستند چیزی شبیه حکومت مصر در عراق بوجود بیاورند و هزینه های زیادی برای عملی شدن این تصمیم گرفتند و با انداختن تفرقه میان شیعیان عراق می خواستند به این هدف شوم خود برسند و انتقام خود را از جبهه مقاومت بگیرند .
کد خبر: ۹۲۰۳۸۸۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، بسیجیان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهر زاویه در مسجد امام رضا (ع) میزبان دکتر احمد کریم خانی معاون سیاسی سپاه قدس به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود.

در این نشست روشنگری دکتر احمد کریم خانی با بیان اینکه مهم ترین درس نه دی 88 داشتن فهم و بصیرت نسبت به شرایط حاکم و نقشه های دشمن است ، اظهار داشت : آیا بصیرت فقط برای نه دی 88 بود یا امروز به مراتب، نسبت به آن مقطع نیاز به بصیرت داریم .

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه  با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد کبیر یادآور شد : این جهاد به معنای به دست گرفتن سلاح و دفاع از مرز نیست بلکه به معنی جهاد بصیرت افزایی است و امروز همه ما باید وارد این عرصه از جهاد شویم.

این تحلیل گر مسائل سیاسی روح بیانیه گام دوم انقلاب را امیدآفرینی و داشتن نگاه امیدوارانه به آینده دانست و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و زحماتی مقام معظم رهبری پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب کشیده شده است ، خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نگاهی عالمانه و هوشمندانه به مسیری که انقلاب طی 40 سال پیش طی کرده و یک نگاه صادقانه و آسیب شناسی این مسیر 40 ساله به همراه دستاورد های 40 ساله و در انتها نقشه راه انقلاب برای 40 سال دوم است که توسط مقام معظم رهبری تجویز گشته.

دکتر کریم خانی با اشاره اقتدار امروز ایران اسلامی و سرنگونی و ساقط شدن پهباد فوق پیشرفته آمریکایی که با قصد تجاوز به جمهوری اسلامی روانه شده بود توسط یک سلاح داخلی؛  به خوشحالی مردم پس از این واقعه اشاره و تصریح کرد: با این حال هرلحظه منتظر اقدام آمریکا بودیم ولی با برگزاری جلسات متعددی در ایالات متحده آمریکا ، سران کاخ سفید نتوانستند خود را از پاسخ های احتمالی ایران بعد از حملات خود مصون ببینند لذا تحریم را تنها راه مقابله به ایران اسلامی دانستند .

کریم خانی با تاکید بر اینکه در این چند سال گذشته هر آنچه که آمریکایی ها طراحی کرده اند جبهه مقاومت آنها را خنثی کرده است، یادآور شد: آنچه که آمریکا در منطقه دنبالش هست تجزیه تمام کشور های منطقه تحت عنوان راهبرد خاورمیانه بزرگ با هدف تضمین امنیت اسرائیل ، چپاول منطقه ، اسلام هراسی و مقابله با ایران است و امروز گفتمان مقاومت در برابر این زیاده خواهی های استکبار ایستاده اند .

وی در پایان با اشاره به اینکه ما امروز در مقابله با استکبار در موقعیت برتر هستیم و آنچه آمریکا انجام می دهد واکنشی در برابر شکست های خود از ایران اسلامی است گفت: می خواستند چیزی شبیه حکومت مصر در عراق بوجود بیاورند و هزینه های زیادی برای عملی شدن این تصمیم گرفتند و با انداختن تفرقه میان شیعیان عراق می خواستند به این هدف شوم خود برسند و انتقام خود را از جبهه مقاومت بگیرند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار