خبرهای داغ:
مسئول جامعه زنان شهرستان بهار:

حضور مردم در 9 دی بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچید

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار گفت: مردم با حضور خود در 9 دی بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند، حضوری همراه با بصیرت و برخاسته از دیانت، بنابراین حماسه‌ای ماندنی در تاریخ است.
کد خبر: ۹۲۰۳۹۸۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

حضور مردم در 9 دی بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدفاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تأکید بر لزوم یادآوری حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌هایی بود که انقلاب اسلامی آن را در خود ثبت کرد، اما در 9 دی مردم ایران این فتنه را خاتمه دادند و ثابت کردند که در هر شرایطی حامی رهبر و کشورشان هستند.

وی اصل حادثه 9 دی را نمونه از عناصر قدرت نظام برشمردند و افزود: در این حماسه بی‌نظیر، هیچ کس دست اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله نظام اسلامی است، مردم را به خیابان‌ها کشید وآن حماسه  بی نظیر پدید آمد.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار با بیان اینکه امروزه، کسانی که سعی‌شان ایجاد فتنه بود چشم به نسل‌های بعدی و جوانان دوخته‌اند چراکه می‌دانند سرمایه ایران مردم هستند، اظهار داشت: این انگیزه در آنها وجود دارد اما تا وقتی که مردم و جوانان مؤمن، باانگیزه و با بصیرت هستند و آگاهی دارند، دشمن نخواهد توانست کاری کند.

وی ادامه داد: دشمنان این ملت، روز نهم دی را فراموش کرده‌اند، آن کسانی که فکر می‌کنند در این کشور یک اکثریتی خاموش و مخالف با نظام جمهوری اسلامی هستند، یادشان رفته است که نزدیک به 40 سال است که هر سال در بیست ودوم بهمن، در همه‌ شهرهای این کشور، جمعیت‌های عظیم به دفاع از نظام جمهوری اسلامی بیرون می‌آیند و«مرگ بر آمریکا» می‌گویند.

کتابی‌اصل بیان کرد: فتنه 88 فقط همین تجمع‌های تعدادی افراد نبود، بلکه ریشه دار و بیماری عمیق از جانب دشمنان بود که اهدافی داشتند و مقدمات فراوان و هدف‌های خطرناکی دنبال آن بود که با این برخوردهای گوناگون سیاسی ـ امنیتی و مثل اینها حل نمی‌شد و یک حرکت مردمی لازم داشت که این حرکت، حرکت 9 دی بود.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود در 9 دی بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند، حضوری همراه با بصیرت و برخاسته از دیانت، بنابراین حماسه‌ای ماندنی در تاریخ است.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: دشمنان هر کاری می‌توانستند انجام دادند که آخرین حربه آنها تحریم‌های اقتصادی بود، که ملت با بصیرتی که فتنه 88 که بزرگ‌ترین فتنه در طول انقلاب بود را خنثی کردند، تحریم‌های اقتصادی را هم خنثی می‌کنند، راز ماندگاری این اعتقادات و این انقلاب اتکای به ایمان و خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات