خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد شکاف و ناآرامی در بین کشورهای محور مقاومت هستند

هادی سیاسی وی با بیان اینکه مردم ایران از دل و جان و با تمام توان از انقلاب مراقبت کردند، گفت: آمریکایی‌ها با کمک اسرائیل و عربستان سعودی به دنبال ایجاد شکاف و ناآرامی در بین کشورهای محور مقاومت هستند
کد خبر: ۹۲۰۵۰۹۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد شکاف و ناآرامی در بین کشورهای محور مقاومت هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آخوندی در جلسه هدایت سیاسی که با حضور کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان برگزار شد، به بیان پیشینه دشمنی ایالات متحده آمریکا با ایران پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی قدرت‌های بزرگ با توجه به اینکه انقلاب ایران یک انقلاب ایدئولوژیک بود احساس خطر کردند و در صدد نابودی و انحراف آن از مسیر خود بر آمدند و در این راه از هیچ تلاشی فروگزار نکردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران از دل و جان و با تمام توان از انقلاب مراقبت کردند، گفت: دهه اول انقلاب دهه جهش کشور در همه حوزه‌های سازندگی، علمی و... بود و ملت و مسئولین در آن زمان با همدلی و یکرنگی در راه حفظ و اعتلای کشور و انقلاب با تمام توان تلاش می‌کردند و اگر آن همدلی و یکرنگی و مجاهدت‌ها در بین مسئولین حفظ می‌شد و ادامه می‌یافت جریاناتی مانند فتنه 88 در نطفه خفه می‌شد یا اصلاً شکل نمی‌گرفت.

این هادی سیاسی گفت: آمریکایی‌ها با کمک اسرائیل و عربستان سعودی به دنبال ایجاد شکاف و ناآرامی در بین کشورهای محور مقاومت هستند و ناآرامی‌های عراق و لبنان و همچنین ناآرامی‌های اخیر در ایران از نشانه‌های دخالت‌های آنان در منطقه است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از عده‌ای از عوامل نفاق دستگیر شده در ناآرامی‌های آبان ماه امسال نشان می‌دهد که آنها کاملاً از زمان افزایش قیمت بنزین آگاه بوده‌اند و برای آسیب رساندن به کشور برنامه‌ریزی کرده بودند.

آخوندی افزود: عوامل ایجاد ناآرامی‌های آبان ماه امسال در صدد بودند تا این اغتشاشات را تا زمان رأی‌گیری‌های مجلس شورای اسلامی ادامه‌دار کنند که با هوشیاری مردم و نیروهای حافظ امنیت این امر محقق نشد.

وی در پایان به بررسی و تحلیل رزمایش اخیر ایران با کشورهای چین و روسیه پرداخت و گفت: این رزمایش هشدار به آمریکا است و اینکه نشان دهد ایجاد امنیت در منطقه و جهان بدون حضور ایران غیر ممکن خواهد بود و آمریکا توان انزوای ایران را در جهان ندارد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات