خبرهای داغ:
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

تنها راه نجات کشور بصیرت است/ خون شهید «سلیمانی» موجب بیداری مردم است

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنها راه نجات کشور بصیرت است اما بسیار مشکل است چراکه فضا غبارآلود است، اتاق فکر جبهه و شبهه ایجاد شده است و هنرمندانه این کار را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۰۵۷۵۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

تنها راه نجات کشور فقط بصیرت است/ خون شهید «سلیمانی» موجب بیداری مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش در جمع پاسداران و کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ضمن تسلیت شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار داشت:  باید پا را در شانه تاریخ بگذاریم تا قد علم کنیم و اگر قد علم نکنیم به طور قطع سیلی می‌خوریم.

وی با بیان اینکه دشمنان ضرباتی زدند که باعث شدند سرعت انقلاب در مقاطعی کند شود، افزود: دشمن می‌خواهد ما را دور بزند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در جبهه‌ای که رو به جلو می‌رویم موفق هستیم، تصریح کرد: نسبت ما با ولایت نباید نسبت تطبیقی باشد بلکه باید اطاعت باشد و اگر نسبت ما با ولایت اطاعت محض باشد رستگار می‌شویم.

وی با اشاره به اغتشاشات آبان ماه و اینکه مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، بیان کرد: تنها راه نجات کشور فقط بصیرت است اما بسیار مشکل است چراکه فضا غبارآلود است، اتاق فکر جبهه و شبهه ایجاد شده است و هنرمندانه این کار را انجام می‌دهند.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه اگر ما تاریخ تشیع را مرور می‌کردیم اکنون کم نمی‌آوردیم و به شبهه‌ها پاسخ می‌دادیم گفت: دشمن بیکار ننشسته باید خود را مطلع کنیم و به بینش لازم برسیم.

وی با بیان اینکه شرایط کافی و لازم یک تمدن این است که چند تمدن‌سازی وجود داشته باشد، تصریح کرد: در گام دوم، رهبری به ایجاد تمدن اسلامی اشاره کرده است که این حرکت در دنیا بی‌نظیر است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم آماده‌سازی شرایط ایجاد تمدن اسلامی یادآور شد: اولین مورد آن ایجاد امنیت، ثبات و قدرت است یعنی یک ملت باید به خود تکیه داشته باشد و از درون به اقتدار رسیده باشد.

وی گفت: یک جبهه جهانی جلوی ما باز شده و ما با تصرف دل‌ها جلو می‌رویم چرا که نمی‌توانند در مقابل گفتمان ما ایستادگی کنند.

سردار آبنوش افزود: لازمه تمدن داشتن علم است بنابراین باید بر علم غلبه یابیم و عالم شویم چراکه علم قدرت می‌آورد و شکوفایی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبری در همه شاخه‌‌ای علمی تبحر دارند، تصریح کرد: اغلب دانشمندان ما با رهبر معظم انقلاب در ارتباط هستند و در این بخش فضاسازی می‌کنند و قدرت ما درونی است و از نظر سیاسی کشوری هستیم که اقتدار اصلی مردم ایران از خودشان است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اگر نیازمندی اقتصادی نداشته باشیم دیگر معطل نمی‌مانیم بنابراین باید معیشت و اقتصاد خود را به تراز انقلاب برسانیم؛ ما از نظر بنیه اصلاً مشکلی نداریم، مشکل ما فقط مدیریت اقتصادی است.

وی گفت: ما در انتخابات پیش رو باید پاک‌ترین افراد را انتخاب کنیم چراکه امید دشمن به معیشت مردم است بنابراین یکی از پایه‌های اصلی معیشت مردم پول و ارز است؛ دشمن دست به کار شده و فشار وارد می‌آورد.

سردار آبنوش با بیان اینکه خون شهید «سلیمانی» موجب بیداری مردم شده است، گفت: نباید نظام ما آسیب ببیند؛ ما در سرنوشت خود باید دخالت کنیم و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

وی ادامه داد: نهضت تبلیغ وظیفه تک تک ما است، ما در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و در مملکت ما هر فردی شرف مادی خود را فروخته ضرر کرده است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: ما نباید ساکت بنشینیم تا دشمن هر کاری خواست انجام دهد بلکه باید از نظام و انقلاب دفاع کنیم و این پاکی و شفافیت را باید نشان دهیم و اسیر دشمن نشویم؛ لذا همه امید رهبر به مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات