قهرمان چهارمحالی دو ومیدانی آسیا:

همیشه پیرو راه سردار سلیمانی هستم

امیرمرادی، ورزشکار چهارمحال وبختیاری و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی با اشاره به مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: همیشه پیرو راهش هستم و برای سربلندی کشور تلاش می کنم.
کد خبر: ۹۲۰۵۸۴۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، قهرمان دو ومیدانی آسیا با اشاره به خاطره دیدارش باسردارشهیدسلیمانی، افزود: 2سال پیش درفرودگاه کرمان با ایشان دیدار کردم، واقعا بعضی آدم هاخاص و بزرگ هستند، روحیه خاکی بودن وصمیمیت سردار برایم بسیار قابل توجه بود.

مرادی افزود: سردارسلیمانی پس از اطلاع از اینکه درحال تمرین برای حضور در رقابتهای ورزشی هستم، گفت: من از شما و تمامی ورزشکارانی که برای سربلندی ایران تلاش می کنید تشکر می کنم و قابل احترام هستید.

این ورزشکار امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی این سردار تکرار نشدنی دانست و افزود: بایدبه احترام این قهرمان بین المللی کشورمان ایستاد که امنیت را با ازجان گذشتگی برایمان آورد.

امیرمرادی، ورزشکار چهارمحال وبختیاری و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی گفت: به جرات می گویم اگرمجاهدت های این قهرمان بزرگ نبود، کشور ایران و خانه ما هم ناامن می شد.

مرادی گفت: نمی دانم باید چند سال بگذرد تا قهرمانی مثل سردار پرورش یابد، اما همیشه پیرو راهش هستم و برای سربلندی کشور تلاش می کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار