در جمع طلاب حوزه علمیه کوثر ولایت مطرح شد:

تمام رسانه های دیداری و شنیداری دنیا در خدمت جبهه مقاومت

حجت الاسلام اکبر قنبری خون شهدای مقاومت را بسیار اثر بخش خواند و اظهار داشت : شهید قاسم سلیمانی با شهادت خود کاری کرد که تمام رسانه های دیداری و شنیداری دنیا در خدمت انتقال سخن انقلاب و جبهه مقاومت باشند
کد خبر: ۹۲۰۶۰۴۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه با حضور در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه کوثر ولایت شهرستان زرندیه با بیان اینکه سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی می گوید در عالم رازی است که جز با بهای خون فاش نمی شود گفت: این همان معجزه و راز خون است که بعد از گذشت 1400 سال از حادثه کربلا نهضت عاشورا را زنده نگهداشته است.

حجت الاسلام اکبر قنبری خون  شهدای مقاومت را بسیار اثر بخش خواند و اظهار داشت : شهید قاسم سلیمانی با شهادت خود کاری کرد که تمام رسانه های دیداری و شنیداری دنیا در خدمت انتقال سخن انقلاب و جبهه مقاومت باشند. وی افزود: جبهه کفری که میلیاردها دلار از لحاظ نظامی و جنگ رسانه ای خرج کرد تا جبهه مقاومت و گفتمان انقلاب را خاموش کند شهید سلیمانی با ایثار خون خود این فرهنگ ، یعنی مقاومت و ایثار را به صورت رایگان در اختیار همه مردم دنیا قرار داد تا بار دیگر گفتمان جبهه مقاومت در دنیا حرف اول و آخر را بزند.

اکبر قنبری با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی همیشه در میدان جنگ و نبرد حاضر بود و هیچگاه سلاح خود را بر زمین نگذاشت تصریح کرد : سپهبد شهید سلیمانی هرکجا که ولایت دستور می داد در میدان وارد عرصه می شد و لشکر کفر و نفاق و تکفیر را از بین می برد.

وی سخنان شهید سلیمانی را از روی احساسات ندانست و با یادآوری اینکه سخنان و گفته های او همچون موج عظیمی در سراسر دنیا فرا می گرفت و جبهه کفر و نفاق را در هم میپیچیدگفت:آنجا که به سران استعمار بخصوص ترامپ قمار باز گقت:«آقای ترامپ مرد این میدان ما هستیم. خودم حریف تو هستم سپاه قدس حریف شماست» این یک رجز خوانی ساده نیست و از روی احساسات بیان نشده است بلکه اقدامی از جنس مالک اشتر امیرالمومنین که به پشت خیمه های معاویه رسیده بوداست ،  از نوع رجز خوانی های مولایمان امیرالمومنین و مقام معظم رهبری می باشد که او تربیت یافته مکتب امام (ره)و سرباز ولایت بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه ایران ، عراق ، سوریه و جبهه مقاومت را مدیون رشادت ها و شهامت های او دانست و خاطر نشان کرد: او نخوابید تا ما در آسایش و راحتی باشیم و بتوانیم در امنیت به سر ببریم ، لذا دشمن تاب توان مقابله با این سردار شهید را نداشت. سرداری که آمریکا را از سوریه و عراق بیرون کرده بود بدون محاسبه و با حالتی جنون آمیز این سردار عزیز را در جبهه های مقاومت به شهادت رساند ولی او نمی دانست که کشور ما کشور شهید پرور است و هر چقدر از ما را به شهادت برسانند ما زنده تر خواهیم شد و روزی خواهد رسید که طومار مستکبران و مزدوران را به هم خواهیم پیچید.

ارسال نظرات