علی آزوغ
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع):
فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) گفت: شهادت سردار سلیمانی عامل بیداری و هوشیاری مردم دنیا شد و مهر او در دل تمام آزادیخواهان جهان افتاد.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۱۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی‌محمد اکبری در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سامان، سرباز بودن را از شاخصه‌های مهم این شهید والامقام دانست و گفت: ایشان به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بودند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(علیه السلام) اظهار داشت: شهدای مدافع حرم به عشق اسلام و به امر ولی خود به دل میدان زدند و در تاریخ ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه هرچه از ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بگوییم حق مطلب ادا نمی‌شود، افزود: شخصیت بی‌نظیر وی را نباید به بعد نظامی و رزم خلاصه کرد، شخصیت حاج قاسم سرشار از ویژگی‌هایی است که هرکدام برای کسب چنین محبوبیتی کافی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(علیه السلام)  تصریح کرد: رفتار، کردار و منش سردار سلیمانی برای همه ما یک کلاس درس است.

وی با بیان اینکه سردار یا در میدان نبرد بودیا در میدان خدمت، یادآور شد: تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات، شکل‌گیری موکب‌های اربعین، حضور سریع نیروهای تحت امر حاج قاسم سلیمانی در مناطق سیل و زلزله‌زده تنها گوشه‌ای از خدمات این سردار بزرگ است.

اکبری با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت خاطرنشان کرد: مهر حاج قاسم سلیمانی در دل تمام مردم آزادی‌خواه جهان افتاده است.

وی شهادت سردار سلیمانی را عامل بیداری و هوشیاری مردم دنیا دانست و ادامه داد: سردار مهمان رسمی عراق بود و همه دنیا آمریکا را به دلیل تصمیمش سرزنش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه 13 دی ماه 1398 با دستور دونالد ترامپ و در اثر حمله پهبادهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان حشد الشعبی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات