فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:

خون سردار شهید سلیمانی جریان ساز است و موجب اتحاد بیشتر ملی و منطقه ای شده است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: خون سردار شهید سلیمانی جریان ساز است و جریان مقاومت را استحکام بخشیده و موجب تقویت اتحاد ملی و منطقه‌ای می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۱۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ دوم پاسدار حجت‌الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه  در آئین بزرگداشت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در دانشکده علوم پزشکی ساوه از این شهید والامقام به عنوان نماد مقاومت یاد کرد و افزود: امام راحل سمبل مقاومت اسلام در برابر ظلم و جور دوران طاغوت بود و تجلی شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی در کالبد شهید سلیمانی وجود داشت و او نماد مقاومت در برابر طاغوت زمان یعنی استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن شد.

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه بفرموده رهبری شهادت حاج قاسم سلیمانی و آن تشییع‌های بی نظیر در عراق و ایران زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید، تصریح کرد: عده‌ای می‌خواستند وانمود کنند که انقلاب اسلامی در ایران تمام شده است و البته عده‌ای هم سعی می‌کنند این اتفاق بیفتد، اما شهادت حاج قاسم نشان داد که انقلاب زنده است و همه دیدند که چه قیامتی در تهران و دیگر شهرها به پا شد.

وی ذوب شدن در ولایت را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: ارتباط قلبی این عارف و رزمنده با خدای تعالی و مردم موجب شده بود تا در دل همه ملت‌های آزادیخواه محبوب شود.

سرهنگ دستجانی حضور میلیونی مردم در آئین تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را پاسداشت ارزش‌ها دانست و افزود: سردار سلیمانی و همرزمانش برای حفظ ارزش ها جهاد می‌کردند و مردم نیز با درک صحیح از این موضوع حضوری بی سابقه را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام بود و محبت او همواره در دلهای انسان‌های آزادی‌خواه جاری و ساری است و دشمن هم بداند خون شهید سلیمانی به مراتب از خود شهید خطرناک‌تر بوده و موجب تقویت اتحاد ملی و اقتدار روزافزون اسلام خواهد شد.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامیان آمریکا در عراق  گفت: همانطور که رهبری معظم انقلاب در سخنان امروز خود فرمودند دیشب یک سیلی به آنها زده شد، اما در مقام مقابله، این اقدامات نظامی به این شکل کفایت نمی‌کند بلکه باید حضور فسادبرانگیز امریکا در منطقه تمام شود.

ارسال نظرات