فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: به یقین مکتب و راه شهید «سلیمانی» با قدرت ادامه خواهد یافت و به برکت خون شهادت این سردار پر افتخار، نابودی سردمداران کفر و مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۰۶۷۰۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

مکتب و راه شهید «سلیمانی» با قدرت ادامه خواهد یافتبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین.

سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، سلام به روان پاک امام راحل و شهدا، سلام بر شهیدان انقلاب و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و سلام خدا بر شهدای مدافع حرم و امنیت و سلام خدا بر روح پر فتوح و نورانی سیدالشهداء مدافعان حرم سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهیدان همراه آن سردار دلاور.

بر خود واجب می‌دانم به عنوان سرباز کوچک ولایت، صمیمانه از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر مردم ولایت‌مدار شهرستان اسدآباد در مراسم بزرگداشت شهید «حاج قاسم سلیمانی» تشکر کنم.

به یقین مکتب و راه شهید «سلیمانی» با قدرت ادامه خواهد یافت و ان شاء الله به برکت خون شهادت این سردار پر افتخار، نابودی سردمداران کفر و مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد

سرهنگ ۲ پاسدار امیدعلی الیاسی

انتهای پیام/

ارسال نظرات