معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی:

تشییع و بدرقه باشکوه حاج قاسم، رفراندوم بزرگ مقاومت در ایران و جهان اسلام بود

معاون سیاسی سپاه روح الله گفت: از کاظمین تا کرمان قیامتی برپا شد که هم بیعت برای ادامه راه و هم نفرت و تقاضای انتقام بود.
کد خبر: ۹۲۰۶۸۱۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ امیر حسین بیاتی معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی که به همت پایگاه بسیج مسجد الغدیر شهرک علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد؛ گفت: حاج قاسم سلیمانی بی قرار ملاقات حق بود و برای دیدار با حق تعالی لحظه شماری می‌کرد، حاج قاسم سلیمانی هیچ آسایش و آرامشی نداشت، نام او مساوی با حضور در صحنه مجاهدت بود.

وی با بیان اینکه فتنه‌های زمان، زلزله‌ها و جاذبه‌های دنیا و زلزله‌هایی مانند داعش و قبل از آن زلزله‌ای مانند صدام برای ایشان هیچ دل نگرانی ایجاد نمی‌کرد،افزود: ایشان در میدان جنگ، آرامش و وقار داشت و در برابر انواع اقسام سختی‌ها و دشواری‌ها صبور بودند و در شرایط عادی فقط زبانش به شکر الهی مشغول بود.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد:حاج قاسم با جامعه ما چه کرد و چه قیامتی به پا شد؟ این چهل سال مجاهدت در منطقه مقاومت که تعبیر رهبر انقلاب، این شهید بزرگ، شجاعت را با تدبیر به هم آمیخته بود و با اخلاص به میدان آورده بود.

وی با تأکید بر اینکه حاج قاسم هم مقاومت را تقویت کرد و هم حلقه‌های مقاومت را تأسیس کرد،افزود: حماس، حزب الله و انصارالله از پشتیبانی و مشورت‌های او برخوردار بودند. ایجاد حلقه‌های جدید مثل حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون و حیدریون همه حسنات وجودی این شهید بزرگوار بود.

بیاتی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی منطقه را از داعش پاکسازی کرد و امنیت را در منطقه ارتقاء داد و فرهنگ مقاومت را در سطح منطقه گسترش داد که با این عمق راهبردی، امنیت ایران اسلامی تضمین شد و امنیت جهانی را ارتقاء داد و تبدیل به سردار امنیت آفرین و صلح‌آفرین شد

وی با بیان اینکه امنیتی که حاصل مقاومت فعال است و الا امنیتی که حاصل سازش و مذاکره باشد، امنیت نیست و دوامی ندارد، گفت:  امنیتی که محصول مقاومت فعال باشد، پایدار است.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تشییع باشکوه سردار سلیمانی در ایران و کشورهای مختلف بیان داشت: ملت ایران عملیات بزرگ، سرنوشت‌ساز و باشکوهی را انجام دادند و قیامتی برپا کردند که سرشار از حماسه، قدرشناسی و شکوه بود.

وی با تأکید بر اینکه این تشییع رفراندومی برای مقاومت بود، افزود: از کاظمین تا کرمان قیامتی برپا شد که هم بیعت برای ادامه راه و هم نفرت و تقاضای انتقام بود.

بیاتی اظهار داشت: وضعیت استکبار جهانی یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دستگاه استکباری، بعد از حاج قاسم وضعیت عجیبی است؛ یک آبروریزی بزرگ و رسوایی بی‌نظیر. این سرکرده تروریست دولتی که خود یک تروریست تبهکار است و دستگاه فکری و دولت ایالات متحده، مرکز اصلی تربیت تروریست‌ها است. 

وی با بیان اینکه محصول این شهادت، نفرت بی‌نظیر و غیرقابل تصور از رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد،افزود: بدون شک در دادگاه افکار عمومی جهان محکوم خواهند شد.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: از این به بعد منافع آمریکا در سراسر جهان در معرض خطرات گسترده قرار می‌گیرد. این رژیم سلطه‌گر پایگاه های زیادی دارد. از این به بعد پایگاه زیاد داشتن برای آمریکایی‌ها نقطه قوت نیست بخصوص پایگاه داشتن در منطقه.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار