خبرهای داغ:

نشست مقتدی صدر و رهبران حشد الشعبی

شبکه خبری المیادین از نشست مهم شماری از رهبران سازمان الحشد الشعبی عراق با رهبر جریان صدر درباره پایان دادن به اشغالگری آمریکا در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۶۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،پایگاه خبری شبکه «المیادین» از نشست مهم رهبران الحشد الشعبی عراق با «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر خبر داد.

نشست مقتدی صدر و رهبران حشد الشعبی

 

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور صدر، دبیرکل گردانهای حزب‌الله عراق، دبیرکل جنبش النجباء و شماری از رهبران عصائب اهل الحق برگزار می‌شود، مسائل مهم مربوط به حضور اشغالگران آمریکا در خاک عراق بررسی می‌شود.

در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه)، پارلمان عراق در روز (۵ ژانویه)، طرح اخراج نظامیان آمریکایی از خاک این کشور را تصویب کرد و دولت را به تدوین ساز و کار لازم برای اجرای این طرح ملزم کرد.

به گزارش العالم،در پی این امر، مقتدی الصدر که همواره مخالف حضور نظامیان آمریکایی در خاک این کشور بوده، طی پستی در توئیتر نوشت که این طرح پارلمان، پاسخی در حد و اندازه تجاوزهای آمریکا علیه حاکمیت عراق و تشدید اقدامات خصمانه منطقه‌ای آن و دشمنی با دین و مذهب نیست و پیشنهاد کرد که کلیه گروه‌های مقاومت در داخل عراق و سایر گروه‌های خارج از این کشور اقدام به تشکیل «گروه‌های مقاومت بین‌المللی» کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار