علی آزوغ
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان خبر داد:
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان از بازدید و سرکشی کارشناس حفظ نباتات این شهرستان از فروشگاه های سموم در سطح شهرستان سامان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۸۱۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، یزدان احمدزاده گفت: هدف از این بازدیدها بررسی پروانه تاسیس فروشگاه‌ها، پروانه اشتغال به کار مسئولین فنی و وضعیت سموم است.

وی به اهمیت ساماندهی فروشگاه ها و عرضه سموم در شهرستان سامان و تاثیر آنها بر سلامتی جامعه و محیط زیست اشاره کرد و گفت: متقاضیان فروشندگی های سموم، قبل از اقدام به فروش سموم باید پروانه بهره برداری فروشندگی سموم را از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان دریافت کنند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: با توجه به وجود سموم غیر مجاز در شبکه توزیع سموم، از کشاورزان تقاضا می شود جهت جلوگیری از وارد آمدن صدمه به محصولات کشاورزی و آلودگی بیش از پیش محیط زیست، سموم مورد نیاز خود را طبق حواله های کلینیک های گیاه پزشکی یا واحد حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی، از فروشگاه ها و عاملین مجاز فروش سموم و دارای پروانه تهیه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان تصریح کرد: فروش سموم تاریخ گذشته ممنوع و با توزیع کنندگان آن برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات