خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری دو سارق و یک سوداگر موتورسوار در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری دو سارق و یک سوداگر مرگ موتورسوار توسط پلیس ملایر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۸۲۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹

دستگیری دو سارق و یک سوداگر موتورسوار در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: دو سارق و یک سوداگر مرگ موتورسوار توسط پلیس ملایر طی 24 ساعت گذشته دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای شناسایی مجرمین و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر با اجرای سه طرح ضربتی و کار اطلاعاتی صورت گرفته همچنین همکاری مجدانه دستگاه قضائی این توفیقات بدست آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در همین ارتباط مامورین یگان امداد در یکی از نقاط آلوده به توزیع مواد مخدر صنعتی یک دستگاه موتورسیکلت که در حین توزیع مواد مخدر صنعتی بود را شناسایی و بلافاصله اقدام به متوقف کردن آن کردند.

وی افزود: در همین ارتباط از راکب این موتورسیکلت مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه کشف و ضبط شد و در ماموریت دوم مامورین کلانتری 12 نیز نسبت به شناسایی یک سارق منزل اقدام و نامبرده را در یک عملیات ضربتی و قبل از اقدام به فرار دستگیر می‌کنند.

سلگی تصریح کرد: در همین راستا مامورین کلانتری 13 نیز یک نفر سارق ساختمان‌های نیمه کاره را شناسایی و بلافاصله وی را در مخفیگاهش دستگیر می‌کنند که ضمن تشکیل پرونده هر سه متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار