یادداشت/

پای کار انقلابیم و آماده مقابله با فتنه ها!/تیرهای غم و غصه انگار تمامی ندارند

در آن شرایط جنگی و صد در صدی آماده باش یگانهای پدافندی یک خطا سبب شد تا سرداران سرافراز میهن سر به زیر در برابر ملت و رهبری شوند و ندای شرمندگی سر دهند!
کد خبر: ۹۲۰۸۰۶۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

خبرگزاری بسیج:علیرضا صالحی زاده فعال فرهنگی نوشت:قلب غیرتمندان ایرانی این روزها سیبل تیرهایی از جنس و غم غصه است که یکی پس از دیگری بر آن فرو می آید؛ هنوز درد اولی تسکین نشده است که دیگر بر قلبمان می نشیند!

تیر آمریکایی که صبحگاه آدینه پیکر سردارمان و همراهانش را سوزاند ، آتشی بود که بر قلب میلیونها ایرانی نشست ؛ مگر می شد که پروازسردار بزرگ و ملی ایران اسلامی را باور کرد و تپش قلبمان به اوج خود نرسد؟!

با غم و آه سردار را تا دیار باقی بدرقه کردیم؛ بدرقه ای که زیبنده سرداری بزرگ بود! بدرقه ای که تسکینی بر دلهای داغدار ما شد؛ بدرقه ای که تعظیم نائب امام زمان را به همراه داشت!

پای کار انقلابیم، جان و آبرو که متاعی اندک است!/تیرهای غم و غصه انگار تمامی ندارند

 

فریاد انتقام سر دادیم و گفتیم تا انتقام نگیریم این درد تسکین نمی شود هر چند که می دانستیم تمام جبهه کفر در برابر خون سردار شجاعمان بال پشه ای است در برابر اقیانوس!
مهر سردار در دل تک تک ایرانیان غیرتمند خانه کرد و این محبت ثمره بیش از 40 سال مجاهدت با اخلاص بود

اولین غرش انتقام سخت در همان ساعتی که سردار ما را پرپر کردند توسط همرزمان سپاهی سردار و فرزندان شجاع ملت به گوش تروریستهای آمریکایی رسید؛ موشکهای ایرانی خانه امن آمریکایی که خود را کدخدای دنیای می داند را فرو ریخت.
انتقام سخت آغاز شد و هیبت بیش از 50 ساله امریکا شکسته شد؛ و این پیروزی ، دومین تسکین قلب شکسته ما بعد از داغ سردار بود.
اما هنوز مزه شیرینی پیروزی بر کاممان کامل ننشسته بود که خبر سقوط هواپیما و پرواز ابدی مسافران آن قلبهایمان را دوباره داغدارتر کرد. هنوز در شوک هواپیما بودیم که زمزمه های تلخی ضربان قلبمان را بیشتر و بیشتر می کرد!

در آن شرایط جنگی و صد در صدی آماده باش یگانهای پدافندی یک خطا سبب شد تا سرداران سرافراز میهن سر به زیر در برابر ملت و رهبری شوند و ندای شرمندگی سر دهند!


تیرهای غم و غصه انگار تمامی ندارند...
#کاسبان_خون انگار در کمین چنین واقعه ای نشسته بودند؛ نام #سپاه آنان را از کمین خارج کرد؛ زمان را برای عقده گشایی چند روزه وداع میلیونی ایرانیان مهیا دیدند! شال دروغین عزا بلند کردند و به دروغ خون خواه مسافران پرواز 737 شدند.
کوتوله های آمریکایی وطنی هلهله کنان بر علیه حافظان امنیت شعار دادند!

بی کفایتان ، این شبها و روزها از شادی در پوست خود نمی گنجند!

بی صفتان بر تصویر سردار دلها لگد کوباندند تا سرسپردگی خود را به ضدانقلاب و دشمنان این مرز وبوم بیشتر اثبات کنند! اما اگر نبودند سردار و یارانش امروز باید لگد داعش را بر روی اندام نوامیس شان به نظاره می نشستند

آنان از بودن سردار و از خون سردار و از پیکر متلاشی شده اش و از تشییع میلیونیش و امروز از ادامه راهش و حتی از تصویر نقش بسته بر دیوارهای شهر هراس دارد!

قلبمان از این همه جسارت به ولایت و شهدا و سربازان حقیقی وطن ، به درد آمده است؛ اما پر از کینه و بغض است از دشمنان اسلام و ایران و زهی خیال باطل که هلهله این شبهای جماعت غرب پرست ذره ای لرزه بر قدمهایمان در پاسداری از انقلاب وارد نماید و یا ذره ای تردید!

در کنار سرداران سرافراز سپاه اسلام و برای ولایت و اسلام سربازی می کنیم ؛ آبرو و جان که متاعی اندک است برای پاسداری از اسلام و انقلاب و ایران اسلامی آن را سالهاست که بر کف دست گرفته ایم!
پای کار انقلابیم و آماده مقابله با فتنه ها!

ارسال نظرات
آخرین اخبار