سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در بیانیه‌ای مشترک از قدرت و اقتدار دفاعی نظام مقدس اسلامی در برابر فتنه‌های استکبار حمایت کردند.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۵۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

 

 

به گزارش بسیج، سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در بیانیه‌ای مشترک از قدرت و اقتدار دفاعی نظام مقدس اسلامی در برابر فتنه‌های استکبار حمایت کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

مقارن با سیلی سخت لشکریان حضرت، ولی عصر (عج) و در حالی‌که دشمن مبهوت از عظمت مردم قدرشناس ایران اسلامی در تشییع شکوهمند سردار آسمانی و قهرمان ملی ما بود قصه جان‌باختگان پرواز اوکراین باعث غصه دوستداران نظام و شادی بیگانگان شد تا باز به فتنه‌ای دیگر در اختلاف‌افکنی میان ملت، چشم طمع بدوزند و البته کور خوانده‌اند که این امت در پیوند با امام خویش همواره بر آن عهد که بستند، هستند و با وجود تنگنا‌ها و گلایه‌های داخلی از بی‌تدبیری‌ها راه شهیدان را ادامه می‌دهند.

در این میان، اما امان از مدعیان آزادی بیان در رسانه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام که حتی از تصاویر شهید سلیمانی نیز در هراسند.

ننگ بر سلبریتی خواب‌زده‌ای که به‌جای همراهی با امواج خروش دل‌های دریایی آحاد جامعه در راستای انتقام سخت از دشمن، آب به آسیاب دشمن ریخته و به سوت و کف‌زدن بنگاه‌های سخن‌پراکنی شیطان دل خوش دارند.

وای بر شما اگر همراه مردم نباشید و وای از روزی که نقاب از نفاق نفوذی‌ها دریده و سیه‌روی شود هر که در او غِش باشد.

از مردم انقلابی مشهد دعوت می‌شود در حمایت از اقتدار ایران و همدردی با داغدیدگان سانحه هواپیمایی در تجمع امروز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات