سرهنگ مهجوری گفت:بازنشستگان سپاه بهترین سال‌های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب سپری کردند، بنابراین خدمت کردن به آنها توفیق الهی است و فعالان در این عرصه باید خداوند متعال را شاکر باشند که می‌توانند به این قشر خدمت کنند.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۷۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگپاسدار محمد  مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند در دیدار با بازنشستگان سپاه این شعرستان تاکید کرد: : بازنشستگان جان بر کف نيروهای مسلح به معنای واقعی کلمه حق بزرگی بر گردن ما دارند بنابراین باید قدردان آنها باشیم.

وی افزود: بازنشستگان سپاه بهترین سال‌های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب سپری کردند، بنابراین خدمت کردن به آنها توفیق الهی است و فعالان در این عرصه باید خداوند متعال را شاکر باشند که می‌توانند به این قشر خدمت کنند.

وی باتجلیل از همسران و فرزندان رزمندگان اسلام که جان، مال و آبروی خود را در راه دفاع از اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشته‌اندگفت :اگر شما صبر و بردباری نمی‌کردید، در حقیقت حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل به این پررونقی نبود.

سرهنگ  پاسدار محمد مهجوری خاطرنشان کرد: اگر توانستیم در دوران دفاع مقدس با دست خالی سپاه را گسترش داده و مقتدرتر شویم به خاطر حرمت و کرامت خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری بود.

بازنشستگان سفیران انقلاب هستند.بازنشستگان سفیران انقلاب هستند.بازنشستگان سفیران انقلاب هستند.

 

 

ارسال نظرات