دانشجوی ممتاز بسیجی گفت: الگوی دفاع مقدس در جمهوری اسلامی یک الگوی موفق و همیشه زنده است که باید همیشه مد نظر ملت قرار بگیرد،در دفاع مقدس همان جوانانی که در مسجد می آمدند به طور خودجوش و مردمی در جبهه ها شرکت کردند و مردانه مقابل دشمن ایستادند.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۳۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش  سرویس دانشجویی خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ جعفر عابدی نسب از فعالین فرهنگی و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با بسیج با اشاره به الگوی اسلام راه حل عبور از مشکلات است گفت: معضل لیبرال سرمایه‌داری و خوی کثیف اشرافی‌گری امروزه به دنبال تأثیر گذاری بر ملت است و مستقیما ایمان و باور مردم را به نشانه گرفته است.

وی افزود: دشمنان امروز این موضوع را فهمیده اند که باید اسلام ناب محمدی را در باورهای مردم تضعیف کنند و می خواهند به مردم بگویند مدیریت اسلام جوابگوی عبور از مشکلات فعلی نیست.

این فعال فرهنگی اظهار داشت: امروز راه انداختن جنگ اقتصادی و عملیات روانی های گسترده و حملات فرهنگی با ابزارهای پیشرفته فقط برای جایگزینی مدیریت غربی به جای مدیریت اسلامی است.

وی افزود: مدیران اسلامی با اعتقاد قلبی داشتن به پاداش الهی و پاسخگو بودن در برابر عدل خداوند ملزم به مسئولیت پذیری و حل مشکلات مردم هستند و از هیچ خدمتی دریغ نخواهند کرد،اما مدیریت غربی به دنبال مادی گرایی،تضییع حق مردم،ظلم به مظلوم و... است.

عابدی نسب تأکید کرد: شرط دوام و استحکام نظام اسلامی پاسخگویی به نیاز‌های مردم است که با توجه به اسلامی بودن جامعه باید از الگوی دینی استفاده شود.

وی بیان داشت: به عنوان مثال اگر از همان ابتدایی که حضرت آقا اقتصاد مقاومتی را مطرح می کردند مسئولین آن را در کشور اجرا می کردند اکنون مدیریت اسلام در اقتصاد به همگان ثابت شده بود،متأسفانه مسئولین کشور به دنبال اقتصادهای غربی برای نجات کشور رفتند و همانطور که شاهدیم امروز دستاوردی در حوزه اقتصاد اسلامی نداریم.

این فعال فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه مسئولین در ایامی که به عنوان چهل سالگی انقلاب در آن هستیم این است که کارآمدی نظام اسلامی را تقویت کنند و خدمت به مردم را همیشه مد نظر داشته  و بدانند که مردم این مسئولیت ها را به امانت در اختیار آنها گذاشته اند و انحراف از خدمت خیانت به شهیدان انقلاب اسلامی محسوب خواهد شد.

 
ارسال نظرات