خبرهای داغ:
ابراهیمی اذعان کرد: هدف از اجرای این دوره توانمندسازی که در غالب طرح شهید بهنام محمدی برگزار میگردد انتقال تجربیات دانش آموزان در اجرای ماموریتهای بسیج و آگاهسازی جوانان از اهداف پشت پرده فضای مجازی دشمن است.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۵۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش سرویس بسیج دانش اموزی خبرگزاری بسیج در قزوین، دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام بسیج دانش آموزی استان قزوین با حضور 280 دانش اموزان دختر و پسر پ در سالن جلسات مرکز اموزش فرهنگیان نواب برگزار شد .
ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین درحاشیه برگزاری این دوره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: هدف از اجرای این دوره توانمندسازی که در غالب طرح شهید بهنام محمدی برگزار میگردد انتقال تجربیات دانش آموزان در اجرای ماموریتهای بسیج و آگاهسازی جوانان و نوجوانان از اهداف پشت پرده فضای مجازی و عملیات روانی دشمن و پرورش جوان انقلابی می باشد.

آگاهسازی نوجوانان ازطرح های دشمن در غالب طرح شهید بهنام محمدی
ابراهیمی افزود: دوره های توانمندسازی دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی با رویکرد تربیتی و جهت گیری انقلابی و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان عنوان کرد: پویایی و نشاط در سطح واحدهای مقاومت بسیج مدارس و ایجاد انگیزه و تربیت فرماندهان و مدیران آینده انقلاب از بین نوجوانان و جوانان ، رشد و شکوفایی استعدادها و شایستگی ها و شناسایی آنها و ایجاد زمینه های رشد و افزایش سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی ، اقتصادی ، اخلاقی در مقابله با جنگ نرم دشمن از دیگر برنامه ها و اهداف طرح شهید بهنام محمدی است که با دوره های توانمندسازی برای دانش اموزان برگزار میگردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها