فرمانده سپاه شازند در شورای روابط عمومی شهرستان شازند گفت:

ولایت فقیه هدف اصلی فتنه ها ودسیسه های دشمنان

فرمانده محترم سپاه شازند با اشاره به فتنه های دشمنان در چهل سال عمر بابرکت انقلاب گفت: امروز هدف فتنه های دشمنان اصل نظام، یعنی ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۱۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

ولایت فقیه هدف اصلی فتنه های دشمنانولایت فقیه هدف اصلی فتنه های دشمنان

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه شازند دراولین جلسه شورای روابط عمومی شهرستان گفت:بصیرت و آگاهی بخشی نسبت به افکار عمومی اولین وظیفه متولیان در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در دستگاه های اجرایی خواهدبود

سرهنگ مهجوری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از بدو تشکیل پیروزی انقلاب اسلامی شروع به توطئه و فتنه و آشوب در کشور نمودند و این فتنه ها تاکنون ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه این فتنه ها با نقش آفرینی عوامل نفوذی در داخل محقق می شود افزود: عامل و رمز عبور از این گردنه های مختلف اتحاد امت و امام بوده است و این بصیرت و تبعیت از ولایت ملت ایران سدی در برابر توطئه های دشمنان است.

فرمانده سپاه شازند با بیان اینکه در دهه های مختلف فتنه های گوناگونی بر علیه انقلاب اسلامی و رکن رکین آن ولایت فقیه رخ می دهد گفت: امروز این فتنه ها گسترده تر شده و با توجه به ابزار فرهنگی و رسانه ای ابعاد گوناگونی پیدا کرده و امروز هدف اصلی نظام عمود خیمه انقلاب که همانا ولایت فقیه می باشد.

وی با توجه دادن به مراقبت از ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا و انقلاب بیان کرد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جامعه امروز اولویت اول این چرا که با وجود فضای مجازی و ابعاد جنگ نرم دشمنان موضوع بصیرت افزایی مهم است و باید در جامعه ترویج و نهادینه شود.

ارسال نظرات