خبرهای داغ:
هادی سیاسی کشوری گفت: ضربه موشکی جمهوری اسلامی ایران به آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد دشمن را در شوک بزرگی فرو برد و اینکه موشک‌ها با چنان دقت و قدرتی بدون اینکه حتی یکی از آنها را بتوانند رهگیری شوند و از بین ببرند دشمن را سرشکسته و سرافکنده و در دنیا بی‌آبرو کرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۴۱۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

ضربه موشکی ایران به پایگاه عین الاسد دشمن را در شوک بزرگی فرو بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی در همایش سیاسی بازنشستگان نیروهای مسلح در کانون بسیج سپاه ناحیه همدان به تشریح ابعاد شخصیتی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» پرداخت و اظهار داشت: شهید «سلیمانی» یکی از فرماندهان و سیاستمداران انقلاب اسلامی بود که می‌توان وی را مالک اشتر نظام معرفی کرد چراکه ایشان همانند مالک اشتر یک نخبه نظامی سیاسی بود که هم در عرصه نظامی و هم سیاسی در سطح کشور و جهان افتخارات بی‌مانندی آفرید.

وی گفت: زمانی که داعش در سوریه و عراق در حال پیشروی بود و قسمت اعظم سوریه را اشغال کرده بود و حتی فرودگاه دمشق را هم گرفته بود حتی خود بشار اسد هم دیگر امیدی به پس گرفتن سوریه نداشت، سردار «سلیمانی» با ایجاد نیروهای دفاع وطنی سوریه داعش را عقب راندند و کاری شبیه معجزه انجام داد و همه نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد.

این هادی سیاسی کشوری افزود: آمریکایی‌ها خودشان می‌گفتند که ما در هر جایی پا می‌گذاریم جای پای «سلیمانی» را در آنجا می‌بینیم و به همین دلیل لقب «شبح فرمانده» را به شهید «سلیمانی» داده بودند.

وی گفت: شهید «سلیمانی» با شجاعت و درایت خود همه تلاش‌ها و هزینه‌های آمریکا و ایادیش را برای ایجاد خاورمیانه‌ای جدید که در آن رژیم صهیونیستی در امنیت کامل باشد را از بین برد به همین دلیل بغض و کینه شدیدی در دل آمریکا و صهیونیست‌ها نسبت به وی وجود داشت و طرح ترورش از مدت‌ها قبل وجود داشت اما تاکنون موفق به انجام این کار نشده بودند.

قاسمی در ادامه به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: این حادثه بسیار مشکوک و دارای ابعاد بسیار پیچیده است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: ضربه موشکی جمهوری اسلامی ایران به آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد دشمن را در شوک بزرگی فرو برد و اینکه موشک‌ها با چنان دقت و قدرتی بدون اینکه حتی یکی از آنها را بتوانند رهگیری شوند و از بین ببرند دشمن را سرشکسته و سرافکنده و در دنیا بی‌آبرو کرد.

انتهای پیام/          

ارسال نظرات