در دبیرستان نمونه مهین کریمی فارسان عنوان شد؛
امروزه دشمن به این نتیجه رسیده است که مهمترین راه مقابله با انقلاب این است که جوانان را به انحراف بکشاند و برای اینکار به دنبال ترویج فساد در بین جوانان است.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۱۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در نشست بصیرتی سیاسی در دبیرستان نمونه مهین کریمی شهرستان فارسان، بیانیه گام دوم انقلاب تبیین گردید و جوان مومن انقلابی به عنوان مهمترین عنصر پیشرفت کشور و پیش برندگی گام دوم انقلاب معرفی شد.

کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه مهین کریمی شهرستان فارسان اظهار کرد: مقام معظم رهبری بدر بیانیه گام دوم انقلاب به درستی نقاط قوت و ضعف چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را بیان فرمودند.

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: این بیانیه برای رسانه ها ، مدیران و جوانان انقلابی یک راهبرد است و هر کس بنا به مسئولیتی که دارد  می تواند از این بیانیه بهره ببرد. 

 وی در ادامه گفت: از همان سالهای ابتدایی انقلاب اندیشکده های آمریکایی به دنبال راهکارهای مقابله با انقلاب اسلامی بودند و ماحصل این تحقیق این بود که جوانان ایرانی را باید به انحراف کشاند تا از اسلام ناب و انقلاب جدا شوند .

حجت الاسلام رضایی ادامه  داد: دشمنان دنبال هستند انواع و اقسام مواد مخدر صنعتی و مشروبات را در جامعه ما رواج دهند و مهمتر اینکه می خواهند ایمان جوان ما را از او بگیرند و فساد را در قشر جوان گسترش دهند، تا کنون از همه ظرفیت ها برای از بین بردن هوش و حواس جوانان استفاده کرده اند. 

وی در پایان گفت: امروزه دشمن از جوان مومن بیش از هر چیزی هراس دارد و مهمترین چیزی که به حفظ ایمان ما کمک می کند نماز ، عبادت ، بندگی خدا، و بصیرت است.

ارسال نظرات