خبرهای داغ:
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خبر داد

ثبت ۳۶ میلیون شماره تلفن همراه مشترکین در راستای اجرای طرح قبض سبز

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: در راستای اجرای طرح قبض سبز ۳۶ میلیون شماره تلفن همراه مشترکین ثبت شده که ارتباط ساده قبض را به یک ارتباط دو طرفه و یک رسانه پویا تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۹۸۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

ثبت ۳۶ میلیون شماره تلفن همراه مشترکین در راستای اجرای طرح قبض سبزبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامعلی رخشانی مهر  در افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای شرکت‌های توزیع برق کشور که با حضور وزیر نیرو در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: ۳۹ شرکت توزیع برق در سطح کشور فعالیت دارند که ۸ شرکت در کلان شهرها وجود دارد.

 وی با بیان اینکه شرکت‌های توزیع برق کشور به 5 منطقه تقسیم شده‌اند، گفت: 4 هزار و 297 پروژه توسعه‌ای شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان امروز در استان همدان افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: با افتتاح پروژه‌ها ۷۲۶ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، عمومی، صنعتی، کشاورزی و تجاری اضافه می‌شود.

وی ابراز داشت: در راستای اجرای طرح قبض سبز ۳۶ میلیون شماره تلفن همراه مشترکین ثبت شده که ارتباط ساده قبض را به یک ارتباط دو طرفه و یک رسانه پویا تبدیل کرد.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه هوشمندسازی با مدل‌های جهانی در دستور کار است، تصریح کرد: ۲۴ برنامه در دست کار داریم که اولین برنامه طرح پایش‌ استراتژیک شرکت‎های توزیع برق است.

وی بیان کرد: در این دوره ۱۰۷ درصد مطالبات معوقه داشتیم که به طور متوسط ۶۰ درصد مشترکین قبوض خود را پرداخت می‌کنند و قبض سبز باعث شد این میزان به ۸۰ درصد وصول مطالبات برسد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: مدل سنتی کسب و کار را در شرکت کنار گذاشتیم و به مدل نو روی آوردیم، این مدل که از مرداد ماه شروع شد ۵ میلیون مشترک قبض‌های خود را از طریق PSP پرداخت کردند.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از پروژه‌ها سامانه نظارت مکانیزه در دنیا توسط دو شرکت ABB و زیمنس انجام شده و با هدف شاخص ارتباط سلامت اداری به گونه‌ای که از تولید تا مصرف کالاها رصد می‌شود.

رخشانی مهر افزود: برنامه دیگر طرح فهام است که تا انتهای سال گذشته ۳۰۰ مشترک و امسال این رقم به دو برابر رسید و می‌توانیم طی دو سال آینده ۵ میلیون مشترک اضافه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات