خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهدای گمنام همدان از جمع‌آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

اجرای طرح جمع‌آوری اسباب بازی و لوازم التحریر برای کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستانمرتضی امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت‌ یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که باعث زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های این استان به خصوص در جنوب سیستان و بلوچستان شده است، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود شده‌اند.

وی گفت: به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل  به ویژه کودکان و نوجوانان در استان سیستان و بلوچستان، گروه جهادی شهدای گمنام با همکاری موسسات هفت بهشت، حافظان کلام وحی، خیریه نجف اشرف و جامعه القرآن پایگاه نوژه در نظر دارد تا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، سازمان های مرتبط و مردم نوع‌دوست استان همدان برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان اقدام کند.

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام همدان از اجرای طرح جمع‌آوری اسباب بازی، لوازم التحریر، کتاب قصه و ...  برای ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های روحی در کودکان مناطق سیل‌زده به همت گروه جهادی شهدای گمنام خبر داد و اظهار داشت: در این طرح تعدادی اسباب بازی، وسایل نقاشی و کتاب‌های قصه جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های موسسه هفت بهشت زندگی واقع در میدان پیشاهنگی، موسسه حافظان کلام وحی واقع در جولان، موسسه خیریه نجف اشرف و گروه جهادی شهدا گمنام واقع در کوی امام خمینی(ره) و جامعه القرآن پایگاه نوژه تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات