فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شازند خبر داد:

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره 10 شهید گمنام شهر مهاجران

کد خبر: ۹۲۱۰۵۷۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره 10 شهید گمنام شهر مهاجرانجلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره 10 شهید گمنام شهر مهاجرانجلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره 10 شهید گمنام شهر مهاجرانجلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره 10 شهید گمنام شهر مهاجرانجلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره 10 شهید گمنام شهر مهاجران

این جلسه با حضور جناب سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند، امام جمعه و شهردار شهر مهاجران و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر ، در سالن جلسات شرکت عمران در شهر امیر کبیر برگزار شد.

جناب سرهنگ مهجوری فرمودند : هر جا شهدا دفن شوند شرافت به همراه خود می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم برای انسان‌هایی است که بزرگترین خدمت و شرافت را به ملت هدیه دادند، چون گرانبهاترین و شریف‌ترین هدیه الهی یعنی جانشان را در راه خدا تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه غرض از برگزاری اینجور مراسم‌ها این است که فرهنگ شهادت در جامعه حاکم شود، افزود: درس‌خواندن، مدرک‌گرفتن و بالارفتن سطح علم زمانی ارزشمند است که فرهنگ و رسم زندگی شهدا را داشته باشیم.

سرهنگ دوم پاسدار محمد مهجوری استقامت خانواده شهدا را مایه پیروزی برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: خون شهدا کمک کرده که چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را ببینیم  ناملایمتی اگر بود و فتنه‌هایی که در طول این دوران بوده با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب خنثی شد و دشمن نتوانست به این نظام ضربه‌ای بزند.

ارسال نظرات