خبرهای داغ:
عصر دیروز (7 بهمن) یک فروند هواپیما متعلق به نیروی هوایی ارتش آمریکا در استان غزنی پس از اصابت راکت سقوط کرد.
کد خبر: ۹۲۱۱۶۷۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، شایعه‌ای درحال قوت گرفتن است که گویا «مایک دی آندریا» مسوول میز ایران در C.I.A (معروف به آیت الله مایک) و طراح عملیات ترور سردار سلیمانی در هواپیمایی بوده که امروز توسط طالبان در افغانستان سرنگون شد.

   نیویورک تایمز در مقاله‌ای به تاریخ ژوئن سال ۲۰۱۷، (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) از «مایکل دی آندریا» اسم به میان آورد. در CIA به او لقب‌ «شاهزاده تاریکی» و «آیت الله مایک» داده‌اند و «مسئول اجرای سیاست‌های امنیتی دولت آمریکا علیه ایران است». درباره دیدگاه شخصی دی آندریا درباره ایران اطلاعات زیادی در دست نیست.

به گفته نیویورک تایمز «مایکل دی آندریا» پس از ازدواج با یک زن مسلمان! به «آیت الله مایک» معروف شد. وی همسرش را در یکی از مأموریت‌های خارجی سیا ملاقات کرد و برای ازدواج با او به دین اسلام در آمد! نیروهای تحت هدایت «آیت الله مایک» با همکاری موساد، شهید عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان را در فوریه ۲۰۰۸ میلادی در دمشق ترور کردند. در آخرین مورد نیز آیت‌الله مایک ترور ناجوانمردانه شهید قاسم سلیمانی را طراحی کرد.

به گزارش دانشجو؛ عصر دیروز (7 بهمن) یک فروند هواپیما متعلق به نیروی هوایی ارتش آمریکا در استان غزنی پس از اصابت راکت سقوط کرد. «فابیو کاریسو» مدیر مسئول gospanews در صفحه توئیتری خود درباره این موضوع نوشت: «آیت الله مایک» مدیر میز خاورمیانه CIA ممکن است در جریان اسقاط هواپیمای [آمریکایی] در افغانستان مرده باشد.

 طراح عملیات ترور حاج قاسم به هلاکت رسید؟

 

طراح عملیات ترور حاج قاسم به هلاکت رسید؟

 

هواپیما از نوع (Bombardier E-11A) است که برای عملیات تجسسی الکترونیکی بر فراز افغانستان استفاده می‌شد. تمام سرنشینان این هواپیما کشته شده‌اند. این هواپیما حامل افسران بلندپایه آمریکا بوده است.

طراح عملیات ترور حاج قاسم به هلاکت رسید؟

ارسال نظرات
پر بیننده ها