خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد

آغاز اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در نهاوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در کودکان با سابقه واکسیناسیون ناقص در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۲۶۰۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

آغاز اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در نهاوندمومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در کودکان با سابقه واکسیناسیون ناقص در ۱۷مرکزخدمات جامع سلامت و ۲ پایگاه سلامت و ۷۸ خانه بهداشت روستایی آغاز شد.

وی افزود: خانواده‌های ساکن در شهرستان نهاوند که کودکان متولدین ۱۳۹۵/۲/۱ تا ۹۷/۲/۱۶ دارند، می‌توانند برای دریافت واکسیناسیون فلج اطفال کودک با مراجعه به مراکزسلامت و پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت روستای محل خود اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: واکسن تزریقی فلج اطفال، برنامه تکمیلی واکسیناسیون در برابر این بیماری است که بر اساس توصیه سازمان جهانی ‏بهداشت همه کودکان باید واکسینه شوند، دریافت نوع تزریقی این واکسن از سال ۱۳۹۵ در اکثر کشورها ‏از جمله ایران دچار وقفه شد، اما حالا این مشکل برطرف شده است.

وی تاکید کرد: خانواده ها برای دریافت این واکسن حتما باید به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و نیروهای بهداشت و درمان به درب منازل مراجعه نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات