مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

مجلس مظهر اراده ملت و مردم سالاری دینی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مجلس مظهر اراده ملت و مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۹۲۱۳۸۱۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جمع کارکنان ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  با تبریک ایام الله دهه فجر، اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات را تبیین  و ویژگی های نماینده تراز انقلاب و کاندیدای اصلح را تشریح کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام اظهار کرد: مجلس در رأس امور و یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اراده ملت و مردم سالاری دینی است که از برکات انقلاب می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به هجمه دشمنان انقلاب اسلامی به ارکان نظام از جمله شورای نگهبان، گفت: هجمه ها به ارکان نظام و نهادهای انقلابی، هموراه بوده و چیز تازه ای نیست.

وی، افزود: انتخابات پرشور و باشکوه می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند و باید تمام تلاش دلسوزان انقلاب صرف تشویق و ترغیب آحاد مردم برای حضور در پای صندوق های رأی باشد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: سپاه و بسیج اخلاقاً و قانوناً وارد مصادیق انتخابات نمی شود و سرمایه این نهاد پاسدار انقلاب باید در مسیر ولایت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن هزینه گردد.

وی، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: برپایی نهضت روشنگری از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری است و باید تأکید کنیم مردم علاوه بر همت بر حضور، همت بر انتخابِ خوب هم داشته باشند؛ زیرا نتایج یک انتخاب نه فقط در طول چهار سال، بلکه گاهی در طول ده‌ها سال تأثیراتش برای كشور باقی می ماند.

حسینی صدر، تبیین شاخص های نمایندگان تراز انقلاب و کاندیدای اصلح، را از رسالت های دلسوزان انقلاب دانست و گفت: باید این شاخص ها و معیارها را با توجه به دیدگاه امامین انقلاب و اهداف و آرمان های والای انقلاب بیان کنیم و انتخاب افراد را بر عهده خود مردم بگذاریم و به هیچ وجه وارد مصادیق فردی و جناحی و گروهی نشویم.

وی، در پایان به اهمیت بزرگداشت ایام الله دهه فجر و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، 22 بهمن عید انقلاب است و پایه و اساس این انقلاب نیز متکی بر حضور مردم بوده است؛ لذا حضور باشکوه مردم در این مناسبت بزرگ، دشمنان انقلاب را مأیوس و دوستداران نظام را امیدوارتر  خواهد کرد.

ارسال نظرات