فرمانده سپاه زرندیه در گفتگو با« بسیج»:

مردمی بودن انقلاب نشانه حقانیت انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه با تاکید بر تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در جهان گفت: انقلاب ما پشتوانه مردمی و دینی داشت و همین نکته نشان از حقانیت انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۲۱۴۰۲۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر فرمانده سپاه زرندیه در گفتگویی با خبرگزاری بسیج از زرندیه ضمن تشریح برنامه های دهه فجر 98 با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه ای بود که توسط امام خمینی(ره) صورت گرفت خاطر نشان کرد: تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و برآشفتن شعله خشم مردم مسلمان و آزادی‌خواه در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این ادعاست .

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه با تاکید بر تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در جهان گفت: انقلاب ما پشتوانه مردمی و دینی داشت و همین نکته نشان از حقانیت انقلاب اسلامی دارد. وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند که قدرت ایمان مردم بر هر قدرتی غالب می شود و خون به ناحق ریخته شهدای انقلاب طومار دژخیمان پهلوی را گرفت.

حسین روح افزا با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ، شعار « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را از اساسی ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت : عالم مبهوت انقلاب ما بود و با همه خباثت هایی که صورت گرفت انقلاب ما استوار و مقاوم در مسیر اهدافش حرکت کرد و هیچ انحرافی در این مسیر رخ نداد.

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا در انتها برگزاری سه مراسم با شکوه یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان ، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی ، برپایی نمایشگاه نشاط و تعالی ، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، عطر افشانی وگلباران مزار مطهر شهدا ، برگزاری مسابقات دختران فاطمی ، میقات صاحین و حضور با شکوه در نماز جمعه، افتتاح پایگاه مقاومت و راهپیمایی 22بهمن را از جمله برنامه های شاخص دهه فجر امسال برشمرد.

 

ارسال نظرات