رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که به هیچ وجه نگران افزایش قیمت کالاها در ایام قبل عید نباشند زیرا کالا به وفور تولید شده است.
کد خبر: ۹۲۱۴۳۶۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهباز حسن پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص احتمال افزایش قیمت کالا در ایام قبل عید گفت: وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری های خوبی که با اتاق های بازرگانی و تعاون داشتند جای هیچ گونه نگرانی در عرضه کالا اعم از میوه و البسه و کالای الکترونیکی نخواهیم داشت.

کالا در بازار به وفور یافت می شود

وی با تاکید بر اینکه کالا در بازار به وفور یافت می شود افزود: مشکل اصلی ما کاهش قدرت خرید مردم است، اصناف کالای مورد نیاز جامعه را آماده کرده اند. وزارت صمت، رفاه و کشاورزی تمام تمهیدات لازم را اندیشیده اند تا در ایام عید مردم به مشکل برنخورند.

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  برای ایام عید کمبود کالا نخواهیم داشت افزود: با توجه به کنترل که سازمان های مربوطه در این ایام انجام می دهند، تغییر آنچنانی در قیمت ها نخواهیم داشت.

مردم نگران افزایش قیمت کالاها نباشند

حسین پور بیگلری خاطرنشان کرد: ما امروز نگران تولید کالاهایی هستیم که مشابه آن در انبار دپو شده است و این خود سبب می شود تا به مردم این اطمینان خاطر را بدهیم که به هیچ وجه نگران افزایش قیمت کالاها نباشند زیرا کالا به وفور تولید شده است.

وی عنوان کرد: بنده به عنوان رییس فراکسیون اصناف بازدیدی از کارخانجات داشتم مشاهده کردم که تولید به حدی بالاست که دیگر جایی برای انبار و دپو کردن ندارند.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد: برخی از کالاها که وارداتی هستند که شاید اندکی افزایش قیمت داشته باشند.  باید بتوانیم صادرات خود را افزایش دهیم زیرا با توجه به اینکه در ایام نوروز مسافرت ها به ویژه سفرهای خارجی نسبت به روزهای عادی سال با افزایش مواجه است بنابراین تب و تابی در بازار ارز را شاهد هستیم و بانک مرکزی برخی از ثبت و سفارش ها را با کنترل بیشتری بررسی می کند.

کالاهایی که سبد خانوار را تشکیل می دهند افزایش قیمت نخواهند داشت

وی در پایان گفت: شاید چند قلم کالای وارداتی لوکس که مورد نیاز مردم نباشد دچار افزایش قیمت شوند ولی کالاهایی که سبد خانوار را تشکیل می دهند افزایش قیمت نخواهند داشت.

ارسال نظرات