خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت هفته زن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۰۸۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت هفته زنبه گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشوری خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سلام بر زهرای اطهر، سرچشمه خیر کثیر قرآنی، سلام بر بنیانگذار نهضت انقلاب که نخستین بار در طول تاریخ روز ولادت بزرگ بانوی اسلام را روز زن نامید تا نقطه آغاز عزیمت به درک مقام والای زن در اسلام باشد.

تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با سالروز ولادت سلاله پاک او فرصتی است برای تأسی از فرهنگ فاطمی در ولایت‌مداری، تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و با تاکید بر الگو قرار دادن آنان در اقتدا به حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی مادی و معنوی، برای کسب رضای آن حضرت در رسیدن به خشنودی خدا، محور اساسی بندگی در هر زندگی عزتمندانه باشد.

ما زنان ایران اسلامی با تبعیت از الگوی فکری، گفتاری و عملی حضرت زهرا(س) لبیک‌گوی ولایت فقیه زمان خود بوده و آمادگی خود را برای تحقق نهضت گام دوم انقلاب در سنگرهای فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی اعلام داشته تا با خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی پاسخگوی ندای فطرت خود باشیم.

ما زنان ایران اسلامی به رهبر عزیزمان اعلام می‌داریم با تأسی به حضرت فاطمه زهرا(س) در حمایت از ولی زمان خود جان برکف بوده و در تربیت سربازان ولایت چون سردار «حاج قاسم سلیمانی» جهادی کبیر خواهیم کرد و همچون او خط قرمز ما انقلاب و ولایت ما است.

ما زنان ایران اسلامی به دشمنان انقلاب در هرجای دنیا به خصوص استکبار جهانی (آمریکا، اسراییل، انگلیس و آل سعود) اعلام می‌داریم حقوق بشر ما زنان، هویت دینی ما است که به کرامت و عزت ما ارزش انسانی قائل است و با شعار «نه شرقی و نه غربی»، الگوی سوم زن مسلمان را جامع عمل خواهیم پوشاند.

ما زنان ایران اسلامی به جهان اسلام اعلام می‌داریم با حرکت جهادی در عصر جاهلیت مدرن در مبارزه با تفکر فمنیستی علیه شعار دروغین آزادی آنها خواهیم ایستاد و برای تحقق آزادی حقیقی به اسلام ناب محمدی(ص) و نظام ولایت تمسک خواهیم جست و به اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی در تربیت فرزندان خود نه  قاطع خواهیم گفت.

ما زنان ایران اسلامی اعلام می‌داریم که در ترویج گفتمان ولایت و دستاوردهای انقلاب برای تثبیت نظام انقلاب اسلام با روحیه جهادی در تمام عرصه‌ها به خصوص عرصه فرهنگی با حراست از عفاف و حجاب اسلامی و در عرصه اقتصادی با شعار مصرف اسلامی و خرید ایرانی برای رونق تولید همت و تلاش خواهیم کرد.

ما زنان ایران اسلامی اعلام می‌داریم به درخشش و رشد زنان عفیف، باحیا و محجبه در تمام عرصه‌های زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب افتخار کرده و در رسالت تحقق محورهای برنامه ندای فطرت و الگوی سوم، جهادی انقلابی در گام دوم انقلاب خواهیم داشت.

در پایان ما زنان ایران اسلامی با نصب العین قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری(دامت برکاته) به تأسی از شهدای گرانقدر؛ با همت مضاعف و روحیه جهادی در چنین روز مبارکی با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید عهد خواهیم کرد و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های تعلیمی و تربیتی کشور، زمینه رشد و ارتقای فطری و فرهنگی آحاد جامعه به خصوص نسل جوان آینده  را فراهم خواهیم کرد. 

 

ارسال نظرات