خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان تویسرکان:

باید فاطمی باشیم تا «سلیمانی» شویم

امام جمعه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه باید فاطمی باشیم تا «سلیمانی» شویم، گفت: دیروز وظیفه سردار این بود که در جبهه مقاومت در مقابل دشمن مجاهدت کند و امروز وظیفه شما خواهران فاطمی این است که در مقابل سختی‌ها صبور باشید.
کد خبر: ۹۲۱۸۰۹۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

باید فاطمی باشیم تا «سلیمانی» شویمبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در جشنولادت حضرت زهرا(س) در سالن فردوسی تویسرکان اظهار داشت: زهرای مرضیه(س) از تجسم همه‌ خوبی‌ها بالاتر است.

وی افزود: بهترین لحظات زندگی حضرت زهرا (س) لحظاتی بود که در منزل امیر المومنین(ع) بود؛ ایشان در کودکی مادر خود را از دست داد، در شبه ابوطالب در محاصره زندگی کرد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه لذت دنیا آن قدر ارزش ندارد، تصریح کرد: انسان چه می‌داند خداوند چه چشم روشنی‌هایی برایش در نظر دارد؛ حضرت آسیه می‌دانست و با سختی‌های بسیار یک عمر با فرعون که نماد کفر و پلیدی بود زندگی کرد و با او ساخت.

وی خطاب به بانوان حاضر در مراسم گفت: قبل از ازدواج چشم‌های خود را باز کنید و یک انسانی را که مودب به آداب است را انتخاب کنید و بعد از ازدواج چشم خود را ببندید چراکه آن همسر برای شما بهترین همسر است، اگرچه فرعون باشد چراکه خداوند اجر و پاداشی عظیم به شما خواهد داد.

موحدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حاج قاسم سلیمانی» عنوان کرد: مگر نمی‌خواهیم سردار «سلیمانی» عزیز  باشیم، چرا خداوند سردار را اینقدر محبوب کرد به خاطر اینکه سردار یک عمر  جلوی گلوله و زیر بمب جانش را به دندانش گرفت و مجاهدت کرد.

وی ادامه داد: شما خواهران فاطمی وظیفه دارید در منزل مجاهدت کنید، اگر آقایان در منزل بداخلاقی کردند شما به عشق زهرای مرضیه(س) صبور باشید البته آقایان اگر در منزل بداخلاقی کنند عذاب قبر دارند.

امام جمعه شهرستان تویسرکان ابراز داشت: نیروهای مقاومت بسیار تلاش کردند و تدبیر به خرج دادند و شهید «سلیمانی» خالصانه و چه خون جگرها خورد و گله‌مند هم نشد و خداوند اینگونه تاج عزت و سربلندی را بر سر سردار «سلیمانی» گذاشت.

وی با بیان اینکه باید فاطمی باشیم تا «سلیمانی» شویم، عنوان کرد: دیروز وظیفه سردار این بود که در جبهه مقاومت در مقابل دشمن مجاهدت کند و امروز وظیفه شما خواهران فاطمی این است که در مقابل سختی‌ها صبور باشید و اگر می‌خواهید مثل سردار باشید و عزت پیدا کنید بدانید که جهاد زن خوب خانه‌داری و خوب همسرداری کردن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات