مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان گفت: دشمنان درصدد هستند تا ملت ایران از آرمان‌های خود فاصله گیرد ولی حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۴۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛ حجت‌الاسلام سید حسن رفیعی در گفت‌وگو با بسیج ضمن لزوم حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات همانگونه که مقام‌معظم رهبری فرموده حق‌الناس و تاکید مقام‌معظم رهبری بر حق‌الناس بودن انتخابات به این دلیل این که شاید تاکنون برخی از کاندیداها و مردم نسبت به این امر آگاه نبوده لذا در پاره‌ای از مواقع برخوردهای مناسبی از سوی کاندیداها یا طرفداران آنان صورت نمی‌گرفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: انتخابات حق‌الناس بوده و بازخواست ان در قیامت سخت خواهد بود بنابراین باید هوشیار باشیم و نسبت به این مسئله توجه داشته باشیم، تاکید مقام‌معظم رهبری بر رعایت اخلاق انتخاباتی است مبادا کاندیدایی به شیوه‌های مختلف رای مردم را به نفع خود جلب کند.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به رعایت اصول اساسی در انتخابات گفت: در هیچ یک از انتخاباتی که در کشور برگزار شده تقلبی صورت نگرفته و نخواهد گرفت، زمانی که معتقد به حق‌الناس بودن انتخابات داریم همه مراقب هستند از جمله مردم، کاندیداها، شورای نگهبان و ناظرین بر امر انتخابات تا حق‌الناس نشود.

وی انتخاب اصلح را مهم دانست و افزود: مقام‌معظم رهبری ویژگی‌هایی را برای انتخاب افراد اصلح برشمردند که باید مورد توجه ملت باشد و افرادی را انتخاب کنند که متدین، متعهد، شجاع، استکبارستیز، دردشناس مردم و ملت بوده و درصدد علاج مشکلات گام بردارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای مشروعیت و مقبولیت بوده که مشروعیت آن الهی است ولی در بحث مقبولیت مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف و سرنوشت‌ساز این مقبولیت را اعلام می‌کنند.
حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: با توجه به شرایط سیاسی حاکم بر منطقه و به تبع در داخل کشور دشمنان نظام اسلامی در جنگ‌های سخت و نرم خود به دنبال این هستند که مردم از ولایت، نظام و رهبری فاصله بگیرند و انتخابات محکی است تا آنان دریابند به اهداف خود رسیده‌اند یا خیر.

وی در پایان گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در تقویت و مقبولیت نظام تاثیرگذار بوده و سبب می‌شود تا توطئه دشمنان خنثی و آنان زمین‌گیر شوند و دریابند که تاکنون کاری نکرده و نمی‌توانند کاری علیه نظام اسلامی انجام دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات