محمد حسین صفارهرندی نقش سردار سلیمانی را در اتحاد نیروهای مقاومت مثال زدنی دانست و تصریح کرد: حضور سردار و معرفی انقلاب، فرهنگ بسیجی و جهاد در بین فرماندهان باعث ایجاد وحدت در بین نیروهای مقاومت شد، به طوری که نیروهای زینبیون پاکستان ، فاطمیون افغانستان، جیش الشعبی سوریه، هسته های مقاومت لبنان و فلسطین و حشدالشعبی عراق همه برای یک هدف واحد مبارزه می کردند.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۰۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سیدالشهدای مقاومت شهید والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی حسینیه شهدای شهر پرندک ، میزبان محمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد محمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی در سه دوره جنگ تحمیلی ، دوران بعد از آن و دوران فرماندهی سپاه قدس اظهار داشت : این شهید بزرگوار همزمان با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه حضور یافتند و فرماندهی چند گردان را برعهده گرفتند و پس از آن با هوشمندی خاص خود ، امنیت نسبی که در مناطق سیستان و بلوچستان در اثر قاچاق و وجود شرارت از دست رفته بود را دوباره به منطقه برگرداند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شهید سلیمانی را موفق ترین سردار در عرصه بین الملل دانست و افزود: با تاسیس سپاه قدس، رهبر معظم انقلاب مسئولیت فرماندهی این نیروهای انقلابی را بر عهده ایشان قرار داد فردی که شاگرد تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند و خود را سرباز ولی فقیه می‌دانستند.


وی نقش سردار سلیمانی را در اتحاد نیروهای مقاومت مثال زدنی دانست و تصریح کرد: حضور سردار و معرفی انقلاب، فرهنگ بسیجی و جهاد در بین فرماندهان باعث ایجاد وحدت در بین نیروهای مقاومت شد، به طوری که نیروهای زینبیون پاکستان ، فاطمیون افغانستان، جیش الشعبی سوریه، هسته های مقاومت لبنان و فلسطین و حشدالشعبی عراق همه برای یک هدف واحد مبارزه می کردند.


محمد حسین صفارهرندی با بیان اینکه جبهه مقاومت به خوبی قدر فرمانده ارشد سپاه اسلام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را می‌داند و خود را فرزند جبهه مقاومت می‌داند گفت: باید فرصت را برای بیان و بازگو کردن مکتب امام خمینی(ره) غنیمت شمرد.

وی تصریح کرد: مکتب رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام ناب محمدی بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی از مبارزه با طاغوت و استقلال داخلی به مبارزه با استکبار جهانی و شیطان بزرگ گسترش پیدا کرده است.

ارسال نظرات